رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح:

نقش مؤثر نیرو‌های مسلح در زمینه واکسیناسیون/ بهداری ارتش در دفاع مقدس خوش درخشید

سردار «عراقی‌زاده» با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهید مخبری چنانه، یادآور خدمات شایان بهداری ارتش در دوران دفاع مقدس است، گفت: بیمارستان‌های صحرایی ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده‌اند.
کد خبر: ۴۹۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 08January 2022

بیمارستان صحرایی چنانه یادآور خدمات شایان بهداری ارتش در دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسن عراقی‌زاده» رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین رونمایی از یادمان بیمارستان صحرایی شهید مخبری چنانه که در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: احیای یادمان این بیمارستان صحرایی که یادآور خدمات شایان بهداری ارتش در دوران دفاع مقدس است، اقدامی مثبت و مبارک در راستای انتقال تجربیات و خاطرات آن دوران برای نسل جوان محسوب می‌شود.

وی خدمات بهداری ارتش در دوران دفاع مقدس را ارزنده و قابل توجه عنوان کرد و افزود: بیمارستان‌های صحرایی ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده‌اند. ارتش در دوران پس از جنگ هشت ساله نیز در امدادرسانی به مجروحان شیمیایی و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان حوادث غیرمترقبه همواره گام‌های ارزشمند و قابل تقدیری برداشته است.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیرو‌های مسلح حضور مجموعه بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی را در مناطق زلزله و سیل‌زده کشور موثر و ارزشمند توصیف کرد و گفت: این عزیزان در نخستین ساعات وقوع در منطقه حاضر شده و گاهی یک الی دو ماه پس از حادثه نیز در مناطق آسیب‌دیده مشغول پشتیبانی و حمایت هموطنان بودند.

وی خدمات بهداری نیرو‌های مسلح از جمله ارتش را در حوزه مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر عنوان و خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های ارتش، کادر درمان، پزشکان همه تمام‌قد در مقابله با این ویروس منحوس وارد عمل شدند و ارتش در این رابطه توانست با تأسیس بیمارستان‌های صحرایی و نقاهتگاه‌هایی با ۲ هزار تختخواب گام اساسی را در این رابطه بردارد.

سردار عراقی‌زاده اقدامات نیرو‌های مسلح را در حوزه واکسیناسیون قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: خدمات نیرو‌های مسلح موجب پوشش سریع کشور در حوزه واکسیناسیون شد که این اقدام نیز ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها