درپی پوشش خبری کامل تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر ۲۵۰ شهید گمنام؛

سردار کارگر از رئیس سازمان صدا و سیما تقدیر کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از رئیس صدا و سیما و معاونین این سازمان جهت پوشش کامل و سراسری تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر ۲۵۰ شهید والامقام گمنام در ۲۵ استان کشور تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۴۹۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 08January 2022

سردار کارگر از رئیس صدا و سیما و معاونین این سازمان تقدیر کردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی از «پیام جبلی» رئیس صدا و سیما و معاونین این سازمان جهت پوشش کامل و سراسری تشییع و تدفین پیکر‌های مطهر ۲۵۰ شهید والامقام گمنام در ۲۵ استان کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

با سلام و احترام

به‌حول و قوه الهی؛ تشییع بی‌نظیر پیکر‌های مطهر ۲۵۰ شهید والامقام گمنام در ۲۵ استان کشور با عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) و با پیام ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و حضور گسترده و با بصیرت مردم شریف ایران در سالروز تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که بی‌شک نقش بی‌بدیل رسانه ملی در ایجاد این حماسه بزرگ غیر قابل انکار می‌باشد.

بدینوسیله از حضرتعالی، معاونین، روسای شبکه‌های صدا و سیما و روسای مراکز استانی و کلیه کارکنان خدوم و انقلابی سازمان صدا و سیما در انعکاس وسیع و مناسب این مراسم نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره) و اطاعت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری موفق و موید باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع
و رئیس ستاد بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها