امام جمعه شهرستان رودسر:

همه مدیران با شعار دولت انقلابی «مردمی بودن» حرکت کنند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه همه مدیران باید مطابق با شعار دولت انقلابی یعنی مردمی بودن حرکت کنند، گفت: فرماندار جدید شهرستان مرد میدان، دلداده اسلام و نظام هستند و بدون شک این ویژگی‌ها مردم را خوشحال می‌کند.
کد خبر: ۴۹۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ - 08January 2022

همه مدیران با شعار دولت انقلابی «مردمی بودن» حرکت کنند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان «رودسر» امروز با حضور «حسین مصطفی پور» معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امام جمعه شهرستان «رودسر» در این مراسم اظهار داشت: برخی‌ها در این ایام کمر همت بسته و در کنجی نشسته‌اند تا دل مردم را خالی و آنان را ناامید کنند که از این افراد بی‌تقوا بیشتر از این هم نمی‌شد انتظار داشت.

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه برخی‌ها با شروع به کار دولت انقلابی و حزب‌اللهی تنها به تخریب روی آورده‌اند تا به اهداف و نیات شوم خود برسند تصریح کرد: وظیفه همه ماست که به دولت انقلابی کمک کنیم، زیرا معتقدیم در هشت سال گذشته زیرساخت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به هم ریخت و ساماندهی آن در مدت کوتاه امکان‌پذیر نیست و باید به دولت فرصت داده شود.

وی خواستار همراهی و کمک نمایندگان به دولت سیزدهم برای کنار زدن موانع و گشایش در امور را شد و افزود: کسانی که این روز‌ها مدام و به هر بهانه‌ای دولت انقلابی و عملکردش را زیر سؤال می‌برند قطعاً دوست انقلاب نیستند و از روی عمد یا جهل دشمن انقلابند.

روحانی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی چیزی به عنوان تعطیلی برای مدیران انقلابی و خدمتگذار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دولت انقلابی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه دائماً و به شکل شبانه‌روزی در حال کار و فعالیت هستند؛ بنابراین استانداران، مدیران و فرمانداران‌شان هم باید اینگونه باشند و به فرموده مقام معظم رهبری اگر امروز در میدان عمل جهادی ظاهر نشویم گره‌ها باز نمی‌شوند.

وی روند رو به رشد تامین واکسن و واکسیناسیون عموم مردم را نمونه‌ای از گشایش‌های دولت انقلابی و حزب‌اللهی دانست و تاکید کرد: امام زمان (عج) قطعاً حافظ این نظام است و انقلاب اسلامی هرگز به بن بست نمی‌رسد؛ کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان به بن بست رسیده‌اند و باید باورهایشان را نسبت به اسلام و انقلاب و خون پاک شهیدان اصلاح کنند.

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه نماینده شهرستان رودسر و املش در مجلس، استاندار گیلان، معاونت سیاسی و امنیتی و فرماندار جدید از مشکلات شهرستان رودسر باخبرند و بر آن واقف هستند متذکر شد: همه باید در میدان باشیم تا ان شاء الله یک حرکت و تحول عظیم در بدنه مختلف دستگاه‌های اجرایی کشور شکل بگیرد و مشکلات و گرفتاری‌ها حل و فصل شوند.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید مطابق با شعار دولت انقلابی یعنی مردمی بودن حرکت کنند و شبانه‌روز پای کار باشند تصریح کرد: با شناخت اجمالی که از فرماندار جدید شهرستان رودسر دارم ایشان مرد میدان، دلداده اسلام و نظام هستند و بدون شک این ویژگی‌ها مردم را خوشحال می‌کند و ما هم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم را خواهیم داشت.

در این مراسم از زحمات «محمد مهدی مظفری» فرماندار قبلی شهرستان رودسر قدردانی و «محمدرضا شهاب‌زاده» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر معارفه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار