دکتر روحانی در دیدار با جانباز 70 درصد دفاع مقدس؛

جانبازان و ایثارگران الگویی والا برای ملت ایران هستند

رییس جمهوری اسلامی ایران همزمان با ایام عید سعید غدیر خم با حضور در منزل حسین فیاض جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس در فضایی صمیمانه و معنوی با وی و خانواده این جانباز گرانقدر دیدار کرد.
کد خبر: ۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰ - 23October 2013

جانبازان و ایثارگران الگویی والا برای ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با تجلیل از ایثارگری های شهدا، جانبازان و خانواده های آنان گفت: اجر عمل ایثارگران در نیتهای پاک آنان است؛ ایثارگرانی که در دوران 8 سال دفاع مقدس به جبههها رفته و از کشور دفاع کردند، برای خدا وحمایت از اسلام در برابر کسانی بود که میخواستند در مقابل این ملت و آرمانهای آن بایستند.


وی افزود: ایثارگران در آن ایام سخت، امام(ره) و انقلاب را تنها نگذاشتند و با حضور خود در صحنه دفاع از کشور کاری بزرگ را به انجام رسانده و پرچم اسلام را برافراشته نگاه داشتند.
 

رییس جمهور جانبازان و ایثارگران را الگویی والا برای ملت ایران توصیف کرد و اظهار داشت: اگر امروز دشمنان ملت ایران به خود جرأت نمیدهند تا به منافع و عظمت این ملت تعدی کنند تنها به پشتوانه ایثار ایثارگران و خانوادههای معظم شهیدان است.


دکتر روحانی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس سد محکمی برای ملت ایران در برابر زیادهخواهیهای مستکبران بود.
 

رییس جمهور خاطرنشان کرد: عزت، عظمت و استقلال امروز کشور، ثمره مجاهدت بزرگ امام راحل و فداکاری های ایثارگران بوده و امروز نیز ملت ایران در سایه رهنمودها و هدایت های مقام معظم رهبری ادامه دهنده آن مسیر نورانی هستند.
 

دکتر روحانی افزود: امیدوارم دعای ملت ایران و خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران و شما جانبازان پشتوانه دولت در جهت رسیدن به اهداف و آرمانهای متعالی خود باشد و همگی در مسیری گام برداریم که مورد رضای خداوند است.


رییس جمهور همچنین با تبریک ایام عید سعید غدیر خم ، گفت: ما هر آنچه از خلوص، رادمردی، دستگیری و عبادت در اختیار داریم از امیرالمومنین علی (ع) است که انشاالله بتوانیم در طول عمر خود پیرو راه ایشان باشیم.


در این دیدار حسین فیاض جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس نیز خاطراتی از نحوه حضور خود در جبهههای دفاع مقدس و حال و هوای آن ایام بیان کرد.


حسین فیاض متولد سال 1343 می باشد که در دوران دفاع مقدس در عملیات های گوناگونی همچون والفجر(4) و والفجر(8) حضوری فعال داشته و در چند مرحله از ناحیه پا، چشم و فک و صورت به فیض جانبازی نائل آمده است.
 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، دکتر آشنا مشاور رییس جمهور و دکتر فریدون، رییس جمهور را همراهی کردند.

نظر شما
پربیننده ها