مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یک مطالبه عمومی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مطالبه مردمی به‌خصوص جامعه ایثارگری است و می‌تواند کانون حضور پیشکسوتان جهاد و مقاومت باشد.
کد خبر: ۴۹۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ - 08January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «سیدخلیل منبتی» معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار گزارشی از روند پیشرفت عملیات اجرایی احداث موزه دفاع مقدس استان ارائه کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مطالبه مردمی به‌خصوص جامعه ایثارگری است و می‌تواند کانون حضور پیشکسوتان جهاد و مقاومت باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: با آغاز به کار شورای اسلامی ششم و شهردار مشهد بحمدالله انگیزه برای اتمام این پروژه وجود دارد که امیدواریم با تدابیری که اتخاذ می‌شود مرحله گفتار به مرحله اجرا و راهبرد عملیاتی برسد و استان خراسان رضوی هر چه سریع‌تر پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به اتمام برسد.

یوسفعلی‌زاده با تأکید بر اینکه پشتیبان اصلی برای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها شهرداری‌ها هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیریت شهری به این پروژه به‌عنوان یک پروژه ارزشی و انقلابی توجه ویژه داشته باشد.

وی خواستار تداوم نقش‌آفرینی شهرداری مشهد تا تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان شد.

منبتی نیز در این دیدار ابراز داشت: پرژه مرکز فرهنگی، پروژه سنگینی هست لذا همه ظرفیت‌های استانی باید نقش‌آفرینی کنند.

وی در ادامه آمادگی شهرداری را برای حمایت از پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار، طرفین در خصوص راه‌های تسریع در عملیات اجرایی احداث مرکز دفاع مقدس استان تبادل نظر کردند.

در این نشست مقرر شد صورت وضعیت‌ مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که در اختیار شهرداری قرار دارد و همچنین صورت وضعیتی که در اختیار اداره‌کل حفظ آثار استان است جهت اخذ تصمیم لازم مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار