امیر سهرابی در همایش «حاج قاسم از نگاه زنان دیگر کشورها»:

هم‌آوردی زنان حول مکتب حاج قاسم الگوی تمام‌عیار فرهنگی و اجتماعی است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هم‌آوردی زنان آزاده جهان حول مکتب شهید سلیمانی، خود یک الگوی تمام‌عیار فرهنگی و اجتماعی است که جامعه را به سوی تعالی رهنمون می‌سازد.
کد خبر: ۴۹۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ - 09January 2022

هم‌آوردی زنان حول مکتب حاج قاسم الگی تمام عیار فرهنگی و اجتماعیستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همایش بین‌المللی «حاج قاسم در نگاه زنان دیگر کشورها» به‌همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری، سازمان تبلیغات اسلامی، اندیشکده تجربه‌نگاری جمعیت و خانواده و انجمن علمی دفاع مقدس و با حضور مهمانان خارجی امروز (یکشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

امیر «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم زنان را پیشگام نهضت‌های بزرگ و معمار حرکت‌های نوین اجتماعی دانست و اظهار داشت: اصولا جامعه‌سازی و تمدن‌سازی زمانی محقق می‌شود که زنان آگاه در تربیت نسل‌ها و عصر‌ها بکوشند و با در انداختن طرح‌های نو از ایثار و شجاعت، زمینه تحقق تمدن اسلامی را فراهم آورند.

وی با اشاره مکتب انسان‌ساز حاج قاسم بیان کرد: امروز مکتب حاج قاسم این ظرفیت را دارد تا به‌عنوان یک مکتب انسان‌ساز توسط زنان آگاه در عصر‌ها و نسل‌ها بازخوانی شود و هویت جدیدی به جامعه جهانی ببخشد.

امیر سهرابی تصریح کرد: شناخت اندیشه‌های مستتر در این مکتب توسط همه زنان آگاه و آزاده جهان فرصت دوباره‌ای برای خلق معنا و تعالی در زندگی بشری است. این هم‌آوردی زنان آزاده جهان حول مکتب شهید سلیمانی، خود یک الگوی تمام‌عیار فرهنگی و اجتماعی است که جامعه را به سوی تعالی رهنمون می‌سازد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: اولین کنفرانس بین‌المللی بازخوانی اندیشه‌ها و تجربیات زنان اندیشمند جهان درباره مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از این فرصت‌های بی‌بدیل است که می‌تواند در پی‌ریزی حرکت جامع‌تر و فراگیرتر بسیار موثر باشد.

وی گفت: حضور گرانقدر میهمانان و اندیشمندان داخلی و خارجی در این کنفرانس زمینه‌ساز حرکت‌های بدیعی خواهد بود که شور و شعور اجتماعی را در جهان فارغ از تعالی، بارور خواهد ساخت.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار