فرمانده سپاه استان سمنان:

«مکتب حاج قاسم» الگویی برای جوانان است

سردار دامغانی گفت: «مکتب حاج قاسم»، الگویی برای اقشار مختلف است و باید به شکل کامل با همه جزئیات تبیین و تشریح شود و محتوای آن در قالب محصولات مختلف به جامعه و به‌ویژه جوانان در معرض جنگ نرم دشمن آن‌هم با عَلم تحریف ارزش‌های انقلاب به‌ویژه دفاع مقدس ارائه شود.
کد خبر: ۵۰۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ - 12January 2022

«مکتب حاج قاسم» الگویی برای جوانان است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه استان سمنان در گفت‌وگویی با اشاره به نیاز کشور به تبیین «مکتب حاج قاسم» برای گذر از گردنه‌های تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان، به شخصیت چند بعدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، درزمینه‌های نظامی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان تمام مؤلفه‌های یک فرمانده نظامی را داشت و سرآمد بود.

وی بابیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یک دیپلمات تمام‌عیار بود، بر جایگاه خاص سیدالشهدای مقاومت در بین سیاسیون منطقه و غرب آسیا تأکید کرد و افزود: نمونه آن را در سطح رایزنی‌های ایشان در سطح منطقه شاهد بودیم، شهید سلیمانی توان حل مسائل مختلف را داشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به بُعد معنوی و اجتماعی شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شخصیت سردار دل‌ها، برجستگی‌های خاصی نیز در ابعاد اعتقادی، رفتاری و اخلاقی داشت.

سردار دامغانی بابیان اینکه «مکتب حاج قاسم»  مورد تأیید ولایت است، بر ظرفیت‌های این مکتب جهت گسترش و ترویج در ابعاد داخلی و خارجی و به‌ویژه مسیری برای حل مشکلات کشور تأکید و اضافه کرد: «مکتب حاج قاسم»، الگویی برای اقشار مختلف است و باید به شکل کامل با همه جزئیات تبیین و تشریح شود و محتوای آن در قالب محصولات مختلف به جامعه و به‌ویژه جوانان در معرض جنگ نرم دشمن آن‌هم با عَلم تحریف ارزش‌های انقلاب به‌ویژه دفاع مقدس ارائه شود.

مکتب حاج قاسم، باید در همه حوزه‌ها تبیین و پیاده‌سازی شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تربیت نسل جوان کارآمد، مؤمن و انقلابی را یکی از محصولات تبیین و انتشار درست و دقیق مکتب حاج قاسم در کشور برشمرد و با اشاره به اینکه تبیین مکتب حاج قاسم، باید در همه حوزه‌ها به‌ویژه مدیریت کلان کشور تبیین و پیاده‌سازی شود، اظهار داشت: حرکت در این مسیر گره‌های زیادی از مشکلات کشور بازخواهد کرد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها