امام جمعه فردو استان قم:

بصیرت مردم قم در قیام ۱۹ دی متجلی شد

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با بیان اینکه بصیرت مردم قم در قیام ۱۹ دی متجلی شد، گفت: این قیام سرعت قطار پیروزی انقلاب اسلامی را افزایش داد.
کد خبر: ۴۹۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 09January 2022

بصیرت مردم قم در قیام ۱۹ دی متجلی شد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «حمید اسماعیل‌پور» امام جمعه فردو استان قم در گفت‌وگویی پیرامون سالروز قیام ۱۹ دی، اظهار داشت: قیام ۱۹ دی مردم قم، یکی از اتفاقات مهم و تسریع‌کننده مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بود و به‌عنوان افتخار مردم این استان در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

نقش سرنوشت‌ساز قیام ۱۹ دی مردم قم در پیروزی انقلاب اسلامی

امام جمعه فردو استان قم با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز قیام ۱۹ دی مردم قم در پیروزی انقلاب اسلامی، بصیرت و زمان‌شناسی را از برجستگی‌های شخصیت ولایتمداری و استکبارستیزی طلاب، روحانیون و مردم قم در قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ برشمرد و بابیان اینکه بصیرت مردم قم در این قیام متجلی شد، تصریح کرد: این قیام سرعت قطار پیروزی انقلاب اسلامی را افزایش داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور تداوم مرا سمات چهلم شهدا در سراسر کشور را زیربنای شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ دانست و با تأکید بر اینکه قیام ۱۹ دی مردم قم، کاتالیزور پیروزی انقلاب اسلامی بود، اضافه کرد: مردم قم از این امتحان بزرگ، سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه فردو استان قم اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی طی چهار دهه اخیر با رهبری عالمانه مقام معظم رهبری از گردنه خطرناک گذر کرده است و وحدت ملت ایران در این راستا نقش بسیار مهمی داشته و دارد.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار