استاندار همدان:

تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس باید به‌عنوان یک سنت حسنه جاری شود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس، باید به عنوان یک سنت حسنه جاری شود و آنان باید بدانند که ما فداکاری‌هایشان را پاس می‌داریم.
کد خبر: ۴۹۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ - 09January 2022

تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس، به عنوان یک سنت حسنه در استان جاری شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات «نصر» و تجلیل از امیر سرتیپ دوم «محمد جوادی» پیشکسوت دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی با یک طراحی دقیق و به‌کارگیری افراد شرور و معاند در نقاط مختلف کشور، سعی در تجزیه کشور و در نهایت شکست انقلاب اسلامی داشت.

وی افزود: یکی از این نقاط کردستان بود که استکبار جهانی در نظر داشت از آن به‌عنوان پایگاهی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند و اگر امثال امیر سرتیپ دوم «محمدجوادی» در آن مقطع نبودند، سرنوشت انقلاب و نظام اسلامی نامعلوم بود.

استاندار همدان تصریح کرد: وجود چنین فرماندهانی باعث شد تا نه تنها این توطئه، بلکه اقدامات ضدانقلاب در شهرستان‌های دیگر نیز به شکست مختوم شود.

وی بیان داشت: اگر سنندج به دست ضدانقلاب می‌افتاد، هزینه‌های زیادی را بر ما تحمیل می‌کردند و وقتی دشمنان نتوانستند به نقشه‌های شوم خود برسند، جنگ هشت‌ساله را به ما تحمیل کردند.

قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: استدلال دشمنان این بود که با توجه به اینکه ایران نیروی مسلح منسجمی ندارد و نیروی زمینی آن وابسته به نظام گذشته است، مقاومت نخواهند کرد؛ غافل از اینکه نمی‌دانستند توپخانه و پدافند بدنه ایران اسلامی از جنس مردم است.

وی عنوان کرد: آن‌زمان هنوز بسیج و نیرو‌های مردمی شکل نگرفته بود که آنان هم بعد از شکل‌گیری حرکت کردند و در کنار ارتشی‌ها ایستادند و حماسه آفریدند.

استاندار همدان تصریح کرد: بخش‌های مختلف نیرو‌های نظامی در طول هشت سال دفاع مقدس مردانه و جانانه مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

وی اظهار داشت: تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس، باید به عنوان یک سنت حسنه جاری شود و آنان باید بدانند که ما فداکاری‌هایشان را پاس می‌داریم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید از همه کسانی که سلحشوری کرده و یا برای ایران اسلامی خدمت خالصانه کرده‌اند، در حضور خانواده‌هایشان تجلیل و قدردانی شود، تا بدانند که ما به ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و سلحشوری‌های آن‌ها در بخش‌های مختلف نظامی ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار