اولیانوف؛

با ارزیابی ایران درباره روند مثبت مذاکرات هم‌نظریم

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی امروز در پیامی گفت: کشورش با ارزیابی ایران درباره روند مذاکرات برچیدن تحریم‌ها در وین هم نظر است.
کد خبر: ۴۹۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ - 09January 2022

با ارزیابی ایران درباره روند مثبت مذاکرات هم‌نظریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی امروز یکشنبه در پیامی توییتری از لزوم تلاش بیشتر به منظور دستیابی به راه‌حل مورد نظر در مذاکرات برچیدن تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در واکنش به توییتی که در آن به نقل از «علی باقری» مذاکره کننده هسته‌ای ارشد ایران در وین گفته شده که اختلافات درباره تحریم‌ها در حال کاهش است، نوشت: ما هم همین ارزیابی را داریم. پیشرفت در حال انجام است؛ اما دستیابی به راه حل مورد نظر مستلزم زمان و تلاش بیشتری است.

وی دیروز شنیه در پیامی توییتری از مثبت و مؤثر بودن فضای گفت‌وگو‌های وین که دُور هشتم آن از هفته گذشته با هدف برچیدن تحریم‌های ضدایرانی در جریان است، خبر داده بود.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در این خصوص نوشت: می‌توانم بگویم که فضای گفت‌وگو‌های وین مثبت و کاری است. بر اساس قضاوت‌های من به واسطه تماس با دیگر همتایان، آن‌ها همین ارزیابی را به اشتراک می‌گذارند. ما رو به جلو حرکت می‌کنیم. نه سریع، بلکه به صورت تدریجی.

گفتنی است که هشتمین دور از گفت‌وگو‌های برچیدن تحریم‌ها عصر دوشنبه دو هفته گذشته با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست «علی باقری» مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار