گردهمایی رزمندگان گردان خط‌شکن 14 معصوم (ع) خمینی‌شهر برگزار شد

گردهمایی رزمندگان گردان خط‌شکن 14 معصوم (ع) خمینی‌شهر با حضور سردار «قربانی» برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 10January 2022

گردهمایی رزمندگان گردان خط شکن 14 معصوم(ع) خمینی شهربه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، گردهمایی رزمندگان گردان خط‌شکن 14 معصوم خمینی‌شهر با حضور سردار «مرتضی قربانی»، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس در حسینیه ثارالله خمینی‌شهر برگزار شد.

سردار قربانی در این گردهمایی اظهار داشت: شهر قهرمان‌پرور خمینی‌شهر در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایفا کرد.

فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه گفت: تنها راهی که باعث پیروزی در برابر توطئه های بیگانگان و مفسدین می شود، ادامه دادن راه شهداست.

وی افزود: چندین برابر خاطرات رزمندگانی که به رشته تحریر درآمده است، هنوز خاطره وجود دارد که باید بعنوان یک تکلیف شرعی با تلاش دلسوزان و مصاحبه‌کنندگان و نویسندگان جمع‌آوری و به نسل بعدی منتقل شود.

سردار قربانی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هیچ عرصه ای از استکبار جهانی شکست نخورده‌ایم.

در حاشیه این برنامه از کتاب «شاهد سوم» با موضوع زندگی‌نامه سردار شهید «یدالله تقی‌یار» نوشته «طیبه کیانی» و کتاب «خط‌شکن» با موضوع زندگی‌نامه سردار شهید «سیداکبر اعتصامی» نوشته «مهدی ابوالحسنی» رونمایی و از نویسندگان آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار