معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان:

امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم

«مهدی» گفت: امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم، شهدا پرورش یافته خانواده‌های پاک و مکتب عاشورایی بودند و نیاز است امروز نیز خانواده‌ها فرزندان خود را پیرو این مکتب تربیت کنند.
کد خبر: ۴۹۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 11January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «رضا مهدی» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان امروز با حضور بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار داشت: تشییع شهدای گمنام نشان دهنده این است که نسل جدید ایران اسلامی، دل در گرو عشق شهدا دارند. شهیدان گمنام، گرچه نامی ندارند، اما همه، آنان را به مردانگی و شجاعت‌شان می‌شناسند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: در این برهه از تاریخ، باید قدر این مجاهدت‌ها و رشادت‌ها را بدانیم تا جمهوری اسلامی را به آن هدف عالی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین فرموده‌اند برسیم.
 
وی گفت: امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی شهدا هستیم، شهدا پرورش یافته خانواده‌های پاک و مکتب عاشورایی بودند و نیاز است امروز نیز خانواده‌ها فرزندان خود را پیرو این مکتب تربیت کنند.

مهدی عنوان کرد: ما اگر در راه شهدا قدم برداشته، قلم زده و در واقع کار فرهنگی کنیم، قطعا در اجر و مزد شهادت آنان شریک می‌شویم. اگر شما الگو معرفی نکنید و میراث فرهنگی و معنوی خودمان را الگو قرار ندهیم، قطعا نسل آینده به الگو‌ها و اسوه‌های دیگه روی خواهند آورد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها