عضو مجلس خبرگان رهبری:

انتظاری جز دشمنی از آمریکا نداریم

آیت‌الله کعبی با تأکید بر اینکه آمریکا شر مطلق است، گفت: تجربه نشان داده است هر راهی که منتهی به آمریکا شود بن‌بست است و از دشمنان نباید انتظاری جز دشمنی داشت.
کد خبر: ۴۹۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 11January 2022

انتظاری جز دشمنی از آمریکا نداریم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله «عباس کعبی» عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین، اظهار داشت: آمریکا برجام را نقض کرد و از آن بیرون آمد و راه‌حل برخورد با این شرایط این است که آمریکا به برجام برگردد و به‌جای تأکید بر جایگاه و نقش آمریکا در برجام، راه‌حل ساده رفع تحریم از سوی آمریکا است.

وی تأکید کرد: البته ما به مذاکرات دلخوش نیستیم و به آمریکا نیز اعتماد نداریم. آمریکا نشان داده است از هر راهی که می‌تواند به امنیت، اقتصاد و ملت ایران ضربه می‌زند و دشمنی می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما همزمان با رفع تحریم‌ها از طریق مذاکرات وین دنبال خنثی کردن تحریم‌ها نیز هستیم، تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر راهی که منتهی به آمریکا شود بن‌بست است. آمریکا شر مطلق است و طبق گفته امام خمینی (ره) شیطان بزرگ و طاغوت اکبر است و از دشمنان نباید انتظاری جز دشمنی داشت.

آیت‌الله خاطرنشان کرد: اگر آمریکا رفع تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهد مذاکرات وین نتیجه بخش خواهد بود، اما مذاکرات وین متوقف به آمریکا نیست و کشور‌های مختلف نباید مسیر خود و مسیر برجام را به آمریکا گره بزنند.

وی در پایان اضافه کرد: آمریکایی‌ها تاکنون در محاسبات خود بسیار غلط عمل کردند و در آینده نیز انتظار نداریم که درست عمل کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها