رئیس مجلس:

باید تضاد منافع در حوزه بهداشت و درمان از بین برود

قالیباف با تاکید بر اینکه مجلس باید در بحث حقوق‌ها به پزشکانی که در بیمارستان‌های دولتی مشغول به کار هستند توجه داشته باشد، گفت: باید تضاد منافع در حوزه بهداشت و درمان از بین برود.
کد خبر: ۴۹۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 11January 2022

باید تضاد منافع در حوزه بهداشت و درمان از بین برودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از طرح سوال مسعود پزشکیان از وزیر بهداشت و درمان اظهار داشت: واقعیت این است که بحث تضاد منافع در زمان تصدی آقای پزشکیان در وزارت بهداشت نیز وجود داشت.

وی افزود:‌ من ارادت زیادی خدمت آقای پزشکیان دارم و تا حالا ندیدم که وی کار شخصی در این حوزه انجام دهند. این رویه که در وزارت بهداشت است غلط است، چرا که این تضاد منافع مشکلات زیادی را فراهم کرده است.

رئیس مجلس تصریح کرد: انصافا همه ما باید تلاش کنیم تا این تضاد منافع کنار برود. مجلس شورای اسلامی نیز در بحث حقوق‌ها باید به پزشکانی که در بیمارستان‌های دولتی مشغول به کار هستند توجه کنند، ما از زحمات وزارت بهداشت نیز در طول این مدت قدردانی می‌کنیم چرا که انصافا در این مدت در بحث کرونا با کمک پرستاران و پزشکان و مدیران وضعیت به شکل کنترل شده‌ای در آمده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها