سخنگوی دولت در پاسخ به دفاع‌پرس:

نیازی به اعمال محدودیت‌های جدید در ماه‌های پایانی سال نیست

بهادری جهرمی گفت: در صورتی که روند تزریق واکسن در دوز سوم مانند دوز‌های قبل باشد و همچنین شاهد رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها باشیم این امیدواری وجود دارد که در ماه‌های پایانی سال نیازمند اعمال محدودیت‌های جدید نباشیم.
کد خبر: ۴۹۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 11January 2022

اهتمام به تزریق دوز سوم واکسن کرونا ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی بهادری جهرمی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به دفاع پرس مبنی بر برنامه دولت برای اعمال محدودیت‌ها در ماه‌های پایانی سال با توجه به شیوع سویه جدید بیماری کرونا (امیکرون) و سرعت بالای شیوع آن، اظهار داشت: سویه جدید کرونا سرعت بالایی دارد و نمودار‌های کشور‌های مختلف و وضعیت قرمز آن‌ها حاکی از آن است.

وی با اشاره به اینکه سرعت شیوع سویه امیکرون با سایر سویه‌ها قابل قیاس نیست، گفت: نمودار حرکت شیوع این سویه آسانسوری است و تاکید می‌کنیم که مردم تزریق دوز سوم واکسن را مورد توجه قرار دهند تا سطح ایمنی بدن آن‌ها افزایش یابد و در کنار آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را مدنظر قرار دهند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در صورتی که روند تزریق واکسن در دوز سوم مانند دوز‌های قبل باشد و همچنین شاهد رعایت بیشتر دستورالعمل‌ها باشیم این امیدواری وجود دارد که در ماه‌های پایانی سال نیازمند اعمال محدودیت‌های جدید نباشیم.

وی در پایان گفت: همه چیز به عملکرد خود ما بستگی دارد. ما منتظر زمان و همچنین مشاهده رعایت همگانی برای تصمیم‌های جدید خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار