برگزاری مراسم گرامیداشت شهید «محمدرضا امراللهی بیوکی» در یزد

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمدرضا امراللهی بیوکی» همراه با یاد و خاطره پدر شهید مرحوم «علی امراللهی» و برگزاری مجلس روضه‌خوانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 11January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمدرضا امراللهی بیوکی» همراه با یاد و خاطره پدر شهید مرحوم «علی امراللهی» و برگزاری مجلس روضه‌خوانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در یزد برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با بزرگداشت سردار شهید «محمد منتظر قائم» و ۷۰ شهید «محله اکبر آباد» یکشنبه ۲۶ دی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در تکیه گاه حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان آیت الله کاشانی برگزار می‌شود.

شهید «محمدرضا امراللهی بیوکی» ۱۸ اردیبهشت ۱۳۴۵، در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش علی، کارگر کارخانه بافندگی بود و مادرش صدیقه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته راه و ساختمان درس خواند و دیپلم گرفت. شاگرد کارگاه کمدسازی بود. به عنوان بسیجی و با سمت تخریب‌چی در جبهه حضور یافت و بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش آن به دست راست و گردن، مجروح شد. سیزدهم مرداد ۱۳۶۳، در بیمارستان گلستان اهواز به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای خلدبرین زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها