نصرالله پژمان فر:

مهندسی فرهنگی اصلی‌ترین راه تحقق آرمان‌های انقلاب است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای مهندسی فرهنگی بهترین راهکاربرای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳ - 24October 2013

مهندسی فرهنگی اصلی‌ترین راه تحقق آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نصرالله پژمان فرعضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش بسیار پر رنگ فرهنگ درسیاست و اقتصاد اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف متعالی و آرمانی گرایانه ای که دین اسلام و مذهب شیعه برای ما ترسیم کرده است ضرورت دارد که مدیران دستگاههای دولتی توجه ویژه ای به مهندسی فرهنگی داشته باشند.

وی افزود: مدیران دستگاههای فرهنگی باید همه سعی و تلاش خود در راستای فراهم کردن بستری مناسب برای اجرای طرح مهندسی فرهنگی فراهم کنند و به طور مستمر و پی در پی روند اجرای آن را زیر نظر بگیرند و از پیشرفت آن ارزیابی مستمری داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر با تاکید براین موضوع که اجرای مهندسی فرهنگی مهمترین و اصلیترین راه تحقق آرمانها و شعارهای انقلاب است تصریح کرد: ایجاد انسجام و نظم در مسائل فرهنگی درلایهها ی سیاسی اجتماعی اقتصادی از کارکردهای مهم و اساسی مهندسی فرهنگی است.اگر فرمایشات مقام معظم رهبری درحوزه فرهنگ و مهندسی فرهنگی را مد نظر قرار دهیم می توانیم بگوییم اجرای مهندسی فرهنگی بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای اینکه امکان استفاده از تجربیات دیگران فراهم شود و و اجرای طرح مهندسی فرهنگی با دقت عمل بیشتری صورت پذیرد لازم است که فعالیت هایی که تاکنون در این حوزه صورت گرفته  با دقت مستند سازی شود.  

وی افزود: در حال حاضر موازی کاری های فرهنگی  بسیار زیادی در دستگاههای مختلف دولتی صورت می گیرد که این موازی کاری آسیب های بسیار زیادی به عرصه فرهنگ وارد کرده است. سند مهندسی فرهنگی دستگاههای اجرایی کشور را با یکدیگر هماهنگ می کند و از موازیکاری جلوگیری می کند.

نظر شما
پربیننده ها