نماینده مردم در مجلس:

تحلیل آمریکایی‌ها از اتفاقات منطقه همواره غلط است

نظری گفت: دشمنان به‌ویژه آمریکا بر اساس پایه‌های تحلیلی غلط از اتفاقات منطقه تحلیل‌های اشتباهی می‌کنند و در نهایت به نتایج اشتباهی هم می‌رسند.
کد خبر: ۵۰۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 12January 2022

آمریکا بر اساس پایه تحلیلی غلط همواره به ارزیابی‌های غلطی می‌رسد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علیرضا نظری» نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان مقام معظمی رهبری در جمع مردم قم، اظهار داشت: دشمنان به‌ویژه آمریکا بر اساس پایه‌های تحلیلی غلط از اتفاقات منطقه تحلیل‌های اشتباهی می‌کنند و در نهایت به نتایج اشتباهی هم می‌رسند و یکی از آن‌ها انتظاری بود که از حذف فیزیکی سردار سلیمانی داشتند.

وی افزود: آن‌ها تصور می‌کردند اگر شخصی به نام سردار سلیمانی را به شکل فیزیکی حذف کنند جریان مقاومت از بین می‌رود و می‌توانند از خطری که در کمین اهداف و نقشه‌های سلطه گرانه و مداخله جویانه آن‌ها است مصون بمانند و از مسیر شکست در منطقه خارج شود، اما این یک اشتباه استراتژیک از سوی دشمن بود.

نظری با بیان اینکه آمریکایی‌ها از ریشه تفکر سردار سلیمانی در باور‌ها و اعتقادات مردم ما غافل بودند گفت: جنایت فرودگاه بغداد موجب شد که غربی‌ها بفهمند اثرات شهادت حاج قاسم به مراتب از دوران فرماندهی ایشان در میدان بیشتر است و انسجام، وحدت و همبستگی بین امت اسلام و حتی همه آزادگان جهان در سایر ادیان ایجاد شد.

نماینده خمین تصریح کرد:با شهادت حاج قاسم جایگاهی تفکر و مکتب او در منطقه داشت به دنیا معرفی شد و زوایای پنهان آن نیز آشکار شد و همه دیدند این گفتمان در ایران و سایر کشور‌های منطقه جایگاه بسیاری دارد و حضور مردم در مراسم گرامیداشت ایشان با وجود گذشت دو سال در ایران، عراق و لبنان بیانگر این موضوع است که تفکر ایشان از جغرافیای ایران فراتر رفته است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها