رئیس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را اعلام کرد

سردار هادیانفر شرایط حذف برخی از جرایم کرونایی تردد‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۰۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 12January 2022

رئیس پلیس راهور ناجا نحوه حذف جرائم کرونایی را اعلام کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا امروز در حاشیه ششمین مرحله از رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با دستور فرمانده انتظامی توسعه ناوگان راهور اجرا شد و عمر خدمتی خودرو‌های راهور کاهش پیدا کرد، اما هنوز کافی نیست و امیدواریم دولت کمک جدی در این زمینه داشته باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۲۶ هزار و ۲۰ خودرو به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کشور اضافه شده است.

سردار هادیان فر به آمار تصادفات اشاره و تصریح کرد: در هر ساعت دو نفر در تصادفات جان خود را از دست داده و ۳۰ تا ۳۵ نفر مجروح می‌شوند؛ در دو سال گذشته کاهش تصادفات فوتی را داشتیم، اما امسال افزایش این تصادفات را شاهد بودیم که تا امروز ۱۰ درصد از مجروحین قطع نخاع شده و ۱۱ هزار و ۱۴۷ نفر جان خود را از دست داده و ۲۶۱ هزار نفر نیز مجروح و معلول شده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا به موضوع جریمه‌های کرونایی اشاره و بیان داشت: ممکن است افرادی احکامی را از فرمانداری‌ها گرفته باشند، اما این احکام از سوی استانداری یا فرمانداری به پلیس اعلام نشده باشد؛ همچنین در مواردی مانند پرستاران و کادر درمان، افراد دارای احکام قضایی، خبرنگاران، بیماران و افراد دارای وقت عمل جراحی، افرادی که محل کار و ماموریتشان در طرح بوده و ... می‌توانند مشمول حذف این جرائم شوند.

وی گفت: این دسته از افراد می‌توانند با همراه داشتن مدارک و مستندات خود به دفاتر پلیس + ۱۰، هیات‌های رسیدگی ماده پنج و پلیس راهنمایی و رانندگی استان‌ها در سراسر کشور مراجعه کرده تا پس از انجام بررسی‌های لازم نسبت به حذف جرائم اقدام شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار