گام بزرگ نهاد وقف در تحقق شعار سال؛ با ساخت و تجهیز بزرگ‌ترین کارخانه ایمپلنت

مدیرکل مجامع و شرکت‌های وابسته سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: احداث بزرگ‌ترین کارخانه ایمپلنت کشور براساس ظرفیت وقف هم‌جهت با تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» در کمتر از هفت ماه انجام شده است.
کد خبر: ۵۰۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ - 12January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمد نهضت» مدیرکل مجامع و شرکت‌های وابسته سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به احداث بزرگ‌ترین کارخانه ایمپلنت کشور براساس ظرفیت وقف هم‌جهت با تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها»، اظهار داشت: به نظر من این اقدام، به‌نوعی لبیک به منویات رهبر انقلاب اسلامی و التزام عملی سازمان اوقاف و امور خیریه جهت تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» از طریق تبدیل منابع غیر مولد موقوفات کشور به منابع مولد و ثروت آفرین برای کشورمان است.

وی ادامه داد: پس از حرکت کم‌نظیر، جهادی و هوشمندانه مدیرعامل شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر، محمدی و همکاران ایشان و حمایت‌های بی‌دریغ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی و همچنین مسئولان استان فارس در افتتاح بزرگ‌ترین خط تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی، نوروسرجری، ستون فقرات، طب ورزشی، دندانی در کشور که مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، ماشین‌آلات و به‌روزترین تکنولوژی تولید با وسعت حدود شش هزار مترمربع دارای محیط تولیدی، آموزشی و اداری است و نکته بسیار مهم ساخت و تجهیز آن در مدت‌زمانی کمتر از هفت ماه بوده و دقیقا از ۲۸ فروردین سال جاری آغاز و اواسط مهر تکمیل شد، این موضوع واقعاً کار بسیار بزرگ و کم‌نظیری بود و می‌تواند الگویی برای سایر ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور باشد.

نهضت تأکید کرد: نکته بسیار مهمی که نباید از کنار آن به‌سادگی گذشت، دو اقدام جهادی و ارزشمند دستگاه های ذیربط در اعطای مجوزهای مورد نیاز شرکت بود. در همین راستا و تکمیل فرایند این حرکت توسعه‌ای و در اقدامی هوشمندانه و جهادی، صدور و اعطای پروانه بهره‌برداری شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر، کمتر از ۲۴ ساعت با مساعدت جناب آقای دکتر حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان فارس صورت گرفت.

مدیرکل مجامع و شرکت‌های وابسته سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: همچنین صدور پروانه فعالیت مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت موقوفه دانش سلامت کوثر با مساعدت ویژه حسینی نیا رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و معاون وزیر کار ، رفاه و امور اجتماعی و اعطای آن توسط رهام کیانی مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان فارس در مراسم افتتاحیه کارخانه، بسیار قابل‌ تقدیر و تحسین بود.

نهضت تصریح کرد: هر دو مجوز توسط استاندار فارس ایمانیه در حضور امام‌جمعه استان فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین دژکام و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به رئیس سازمان اعطا و ایشان نیز این دو مجوز را به مدیرعامل شرکت سلامت کوثر جهت بهره‌برداری و اقدام به فعالیت واگذار کردند.

وی در پایان گفت: امیدوارم  پس از این رخداد کم‌نظیر نیز شاهد این قبیل اقدامات مؤثر و کارا در جهت پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها در مسیر تولید کشور با هدف ایجاد اشتغال، به‌کارگیری نخبگان، رفع نیاز ضروری کشور، صرفه‌جویی ارزی در راستای توسعه همه‌جانبه کشورمان باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار