عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امنیت سرلوحه کارهای حاج قاسم بود/ مکتب شهید سلیمانی برای همیشه ماندگار است

حیدری گفت: هدف حاج قاسم تنها برمبنای مصداق آیات قرآنی و دین اسلام بود که امنیت واجب‌تر از هر چیزی است و این مهم را همواره سرلوحه کار خود قرار داد.
کد خبر: ۵۰۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 14January 2022

سرلوحه کار حاج قاسم این بود که امنیت واجب‌تر از هر چیزی استشهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در خصوص توانمندی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نقش ایشان در تأمین امنیت منطقه‌ای بی‌بدیل است به‌طوری‌که دشمنان و دوستان به توانمندی و اقتدار او اعتراف می‌کنند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم همه این موارد، هدف حاج قاسم تنها برمبنای مصداق آیات قرآنی و دین اسلام بود که امنیت واجب‌تر از هر چیزی است و این مهم را همواره سرلوحه کار خود قرار داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به این مطلب که ما با محوریت حاج قاسم به‌دنبال امنیت پایدار در منطقه بودیم، گفت: این شهید بزرگوار براساس سیاست‌های کلی نظام در همکاری با کشور‌هایی که از ما برای ایجاد امنیت درخواست کردند تلاش کرد تا امنیت را در منطقه ایجاد کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امنیت کشور‌ها در هر منطقه‌ای متأثر از یکدیگر است.

حیدری با بیان این‌که توانمندی و اقتدار سردار سلیمانی و نقش مؤثر او در خنثی‌سازی نقشه‌های آمریکا باعث شد که دیگر نتوانند او را تحمل کنند، اذعان کرد: همین موضوع باعث شد تا سردار حاج قاسم سلیمانی را در جریان یک ترور سازمان‌یافته جهانی به شهادت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: قطع به یقین تفکر و کار‌های سردار سلیمانی برای همیشه ماندگار است. ایشان یک کار خوبی که انجام دادند این بود که هم آموزش می‌داد و هم با اعمال و رفتار و عملکردش به هم‌قطارانش تعلیم می‌داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: خوشبختانه راه شهید سلیمانی ادامه دارد و قطع به یقین این مسیر نهادینه شده و استمرار پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها