دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی:

پرچم سرخ انتقام خون شهید سلیمانی ماندگار شد/ آمریکایی‌ها نگران ‌انتقام سخت هستند

«اکبری» گفت: آمریکایی‌ها به‌شدت نگران انتقام سخت هستند و دشمن در خانه خودش احساس نا‌امنی از سوی ایران می‌کند.
کد خبر: ۵۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 13January 2022

پرچم سرخ انتقام خون شهید سلیمانی ماندگار شد/ آمریکایی‌ها نگران ‌انتقام سخت هستند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «حسین اکبری» دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی ‌در آیین همایش بین‌المللی علمی، فرهنگی، تاریخی و ادبیات پایداری در مکتب حاج قاسم که در دانشگاه جیرفت برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی با عظمتی که در دنیا پیدا کرده است و به اعتبار تمام مجاهدت‌هایی که انجام داده امروزه به عنوان یک پرچم برافراشته در مقابل قوی‌ترین مستکبران جهان است.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه جهان به شهید سلیمانی به عنوان یک اسطوره افتخار می‌کند تصریح کرد: اما شهید سلیمانی با این عظمت خودش را سرباز ولی‌فقیه می‌داند.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) در شرایطی اسلام را رهبری کرد که همه اسلام را ترک کرده و امام در این شرایط صدای حکومت دینی را مطرح کرد خاطر‌نشان کرد: دشمنان تمام امکانات را در اختیار صدام گذاشتند تا جمهوری اسلامی را خاموش کنند اما موفق نشدند.

‌اکبری با بیان اینکه اصالت، اقتدار و عظمت شهید سلیمانی به قرآن، وحی و اتکا به خداوند تبارک و تعالی  بر می‌گردد با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی اصالتش به شخص خودش نبوده است گفت: دشمن تصور می‌کرد بعد از انقلاب حرکت امام خمینی (ره) متوقف می‌شود اما بعد از امام رهبر معظم انقلاب همان مسیر را در شرایطی سخت‌تر اما با همان اقتدار و عظمت پیش برد.

وی با اشاره به اینکه در فرهنگ و اعتقادات ما چیزهایی وجود دارد که دشمن نمی‌داند و نخواهد دانست افزود: در تعریف حاج قاسم با ادبیات امروزی نمی‌شود حقش را ادا کرد چرا که این شهید با عظمت در هر میدان سخت و پیچیده‌ای در مقابل ابر‌قدرت جهان ایستاد و پیروز شد.

مدبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد: هر چقدر دشمن توانش را بیشتر می‌کرد اما شهید سلیمانی پیروز می‌شد چرا که قدرت شهید سلیمانی به خداوند وصل بود و پیروزی در چنین شرایطی تضمین می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی شرایط زمان را می‌سنجیم متوجه می‌شویم که درس زیارت عاشورا چه بوده است گفت: زمانی که جنگ شروع شد مردم ما اعتراض نکردند و نگفتند که ما امکانات نداریم بلکه همه راه افتادند و به جبهه رفتند، این پیوند امام و امت بود و این اندیشه جهادی معادلات دشمن را عوض کرد در شرایطی که دنیا متوجه شده بود که هیچ مانعی برای پیروزی ندارد.

‌اکبری با اشاره به اینکه در طول تاریخ دشمنان دین به اندازه امروز قوی و قدرتمند نبوده‌اند افزود: اسلام با تمام قدرت در برابر این ابر‌قدرت ایستاده است، آمریکا تمام روش‌ها‌ را امتحان کرد اما حرکت درست مقاومت مقابل او ایستاده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت با محوریت سردار سلیمانی در عراق باعث شد آمریکایی‌ها از این کشور خارج شوند اظهار داشت: آمریکایی‌ها 80 کشور دنیا را اشغال کردند و تنها کشوری که مجبور به خارج شدن از آن شدند عراق به مدیریت سردار سلیمانی بود.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی و تکیه به وعده‌های الهی باعث شکست داعش شد گفت: جنگ اوج خشونت است اما از سردار سلیمانی اوج عطوفت ساخته شد و در چنین شرایطی جبهه مقاومت توانست بشریت را نجات داده و امنیت بشر را تامین کند.

وی با بیان اینکه از روزی که انقلاب متولد شده است تمام جبهه کفر جمع شده‌اند تا حرکت دین را خاموش کنند اما نتوانستند افزود: دشمنان از هر راهی وارد شدند اما موفق نشدند چرا که خداوند در قرآن وعده داده که مستضعفان را در زمین حاکم می‌کنیم و اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند.

‌اکبری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی منجر به امنیت بشر شده است خاطر‌نشان کرد: عمده منابع جهان در دست مسلمانان است و جغرافیای ما جغرافیای مهمی است و اگر با خدا باشیم در هر جنگی با هر امکاناتی موفق می‌شویم.

وی با بیان اینکه تا به امروز هر کدام از دشمنان خواستند به ایران حمله کنند با یک مشکل مواجه شدند گفت: اسرائیل یک ابر قدرت است اما در بسیاری از جنگ‌ها با رهنمودهای شهید سلیمانی شکست خورد‌، ابرقدرت‌ها در مقابل مقاومت قرار گرفتند و طرح‌های بسیاری را طراحی کردند اما موفق نشدند.

دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی توانست پرچم مقاومت را بالا نگه دارد و درس عبرتی برای مستکبران عالم شد افزود: آمریکایی‌ها بهشدت نگران انتقام سخت هستند و دشمن در خانه خودش احساس نا‌امنی از سوی ایران می‌کند.

وی با بیان اینکه تمامی انتقام‌ها از دشمن بعد از شهید سلیمانی رخ داده ‌و امروز مردم کشورهای مسلمان آماده انتقام از دشمن هستند تصریح کرد: هر چقدر از آمریکایی‌ها کشته می‌شود باز هم انتقام سردار سلیمانی گرفته نمی‌شود.

‌اکبری با اشاره به اینکه پرچم سرخ انتقام خون شهید سلیمانی در تاریخ ماندگار شد گفت: هر طور دیگری که شهید سلیمانی شهید می‌شد تاثیر امروز را در جهان نداشت چرا که تمام کفر با تمام اقتدار و قامت ایستاد تا مظهر استقامت را از تاریخ حذف کند اما نتوانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار