یادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه قم برگزار شد + تصاویر

یادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه و شهدای پایگاه بسیج شهید باهنر قم امشب همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) در این مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴ - 15January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه و شهدای پایگاه بسیج شهید باهنر حوزه شهید ورزنده قم همزمان با شب وفات حضرت ام البنین (س) در این مسجد برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام مهدی نجفی نیا، مطالبی در خصوص فضایل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر چهار شهید والامقام کربلا بویژه حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیان کرد.

«محمد احمدیان» از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در سخنانی اظهار داشت: خدا شهید سلیمانی را نگهداشت تا سیمای شهید زین الدین، شهید همت و شهدای دیگر در حاج قاسم دیده شود و نسل جدید با سبک زندگی شهدا آشنا شوند.

وی افزود: دشمنان به هیچ وجه نخواهند توانست تفکر حاج قاسم را از بین ببرند و با شهادت این سردار بزرگ، تفکر او تکثیر شد و مانند بذری در دل جوانان نشست.

احمدیان همچنین خاطراتی را از تفخص شهدا و همرزمان شهیدش در دوران دفاع مقدس بازگو کرد.

در این مراسم از پدر شهید امیر حسین نگاری، مادر شهید ابوالفضل رجبی و مادر شهید عبدالرضا عزیزی تجلیل به عمل آمد.

اجرای گروه سرود میثاق، مداحی عباس محمدی پور در رثای اهل بیت (ع) و شب وفات حضرت ام البنین (س) و نیز گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از برنامه‌های اجرا شده در مراسم فوق بود.

مسجد مهدیه در کوچه ۴۰ خیابان انقلاب واقع شده و معروف به محله باغ سلطانو است. حضرت امام (ره) در اول مهر سال ۱۳۵۸ در مدرسه فیض کاشانی (دبیرستان حضرت زهرا (س) فعلی) واقع در مقابل این مسجد حضور یافتند و در جمع دانش آموزان ابتدایی سخنرانی کردند.

یادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه قم برگزار شد+ تصاویر//// در حال بارگذارییادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه قم برگزار شد+ تصاویر//// در حال بارگذارییادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه قم برگزار شد+ تصاویر//// در حال بارگذارییادواره ۵۰ شهید مسجد مهدیه قم برگزار شد+ تصاویر//// در حال بارگذاری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها