در محور غربی «نینوا»؛

ارتش عراق با انجام عملیاتی تسلیحات تکفیری‌ها را کشف و ضبط کرد

نظامیان ارتش عراق در عملیاتی در محور غربی استان «نینوا» موفق شدند مقادیری از تسلیحات متعلق به بقایای تکفیری‌ها را کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۵۰۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 16January 2022

ارتش عراق با انجام عملیاتی تسلیحات تکفیری‌ها را کشف و ضبط کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سومریه نیوز، سلسله اقدامات ضد تروریستی نیرو‌های عراقی در نقاط مختلف این کشور ادامه دارد. نیرو‌های ارتش عراق عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیری‌های داعش ترتیب دادند.

نیرو‌های ارتش عراق در این عملیات مواضع تکفیری‌ها در محور غربی استان نینوا را هدف قرار دادند. رسانه‌های عرب زبان اعلام کردند که در جریان عملیات مذکور مقادیری از تسلیحات متعلق به بقایای داعش کشف و ضبط شد.

این درحالی است که شب گذشته نیز اعلام شد که نیرو‌های مقاومتی حشد شعبی طی عملیاتی گسترده تلاش تروریست‌های تکفیری داعش برای هجوم به شهر «تلعفر» را ناکام گذاشتند. چندی پیش نیز «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات گسترده ارتش این کشور در رشته کوه‌های «حمرین» واقع در استان دیالی خبر داد.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در این زمینه اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور موفق شدند ۱۵ نفر از تروریست‌های تکفیری داعش در رشته کوه‌های حمرین را به هلاکت برسانند.

تحسین الخفاجی همچنین تأکید کرد که نیرو‌های عراقی در جریان عملیات پاکسازی منطقه طارمیه در بغداد از لوث بقایای عناصر تکفیری داعش دستاورد‌های فراوانی را محقق ساخته‌اند که به زودی این دستاورد‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار