جنگ تحمیلی نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه مردم ایران باشد

حجت‌الاسلام «نجفقلی‌زاده سرایی» گفت: جنگ تحمیلی نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه ملت بزرگ ایران باشد، امروز نیز هیچ چیز نمی‌تواند در راه رسیدن ملت ایران به آرمان، تمدن و دولت اسلامی و انقلابی مقابله کند.
کد خبر: ۵۰۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 16January 2022

جنگ تحمیلی نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه مردم ایران باشدبه گزازش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا امروز در مراسم یادواره شهدای اهر با بیان اینکه مردم سالاری و حل مشکلات مردم از وظایف مدیران و مسئولان انقلابی است، اظهار داشت: باید مسئولانی شایسته را در امور جامعه قرار دهیم تا بتوانند گرهی از مشکلات مردم را بگشایند و از محافظه کاری پرهیز کنند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و فراز و نشیب‌های چند ساله این انقلاب شکوهمند، بیان کرد: با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز عشق و علاقه به شهدا در بین مردم به وضوح قابل مشاهده است و این با حضور پرشور مردم در مراسمات مختلف از جمله، یادواره‌ها و تشییع و تدفین شهدا قابل درک است.

وی افزود: شهدا ادامه دهنده‌ی راه امام حسین (ع) هستند، همان طوری که از اهداف قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا تسلیم نشدن در برابر دشمن و مبارزه با او بود، با گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال این واقعه توسط رهبری امام راحل (ره) به گفتمان جامعه شیعه تبدیل شد و اکنون مسلمانان جهان هیچ ترسی از آمریکا ندارند و ترس از جامعه اسلامی به طور کلی از بین رفته است.

حجت‌ الاسلام نجفقلی‌زاده سرایی، انقلاب ملت ایران را انقلابی اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: دشمنان بارها با توطئه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به این انقلاب بودند اما با عنایت خداوند همیشه دشمنان در این راه شکست خوردند.

وی گفت: امروز نظام اسلامی در جهان به قدرت بزرگی دست یافته است که دشمنان را یارای مقابل با این قدرت نیست و با توطئه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به این نظام اسلامی دارند؛ لذا باید تمام امت اسلامی هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: جنگ تحمیلی نشان داد که هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه ملت بزرگ ایران باشد و پیام امروز این است که هیچ چیز نمی‌تواند در راه رسیدن ملت ایران به آرمان، تمدن و دولت اسلامی و انقلابی مقابله کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار