فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع):

مادران شهدا با صبر و استقامت خود در تاریخ ماندگار شدند

سرهنگ «سامانلو» گفت: مادران شهدا این اسوه‌های سراسر غیرت و با بصیرت دینی با خدای خود راز و نیاز کردند و با صبر و استقامت خود در تاریخ جاوید و ماندگار شدند.
کد خبر: ۵۰۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 16January 2022

مادران شهدا با صبر و استقامت خود در تاریخ ماندگار شدندسرهنگ «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: جایگاه مادران و همسران شهدا را گرامی می‌داریم؛ مادرانی که با ازخودگذشتگی، ایثار و فداکاری و به تأسی از حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و ام‌البنین (س) و دیگر زنان پاک‌دامن و غیرتمند اسلام فرزندانی را تربیت کردند که به تأسی از امام حسین (س) در راه دفاع از اسلام و قرآن و اهداف مقدس آن جان‌فشانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌تردید نقشی که مادران شهدا در این راه ایفا کردند و چنین فرزندان شجاع و دلیر و فداکاری را در دامان پاک و پرمهر خود پرورش دادند، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. مادران شهدا این اسوه‌های سراسر غیرت و با بصیرت دینی با خدای خود راز و نیاز کردند و با صبر و استقامت خود در تاریخ جاوید و ماندگار شدند و درس بزرگی را به همگان دادند که در هیچ شرایطی حاضر به تنها گذاشتن امام زمان (عج) نیستند و در این مسیر حاضرند فرزند رشد یافته در دامان خود را نیز تقدیم و فدای اسلام کنند.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) بیان داشت: در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس و پس‌ازآن نیز در دفاع از وطن و حریم و حرم آل الله، به پشتوانه وجود چنین مادرانی توانستیم بر دشمنان فائق آییم و پیروزمندانه به پیش برویم. همسران شهدا نیز در این مجاهدت شریک هستند چراکه اگر بار زندگی را به دوش نمی‌کشیدند و همراه و همراز رزمندگان نمی‌شدند، قطعاً این فیض عظیم نصیب آنان نمی‌شد.

سرهنگ سامانلو تأکید کرد: با فداکاری، ازخودگذشتگی و صبر و استقامت همسران در دشواری‌های زندگی بوده که رزمندگان با خاطری آسوده در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها جانانه جان‌فشانی و ایستادگی کردند. مادران و همسران شهدا از جایگاه رفیعی نزد خداوند برخوردارند و قطعاً مورد شفاعت شهید خود خواهند بود. وظیفه ماست قدر این شیر زنان ایران‌زمین را بیش‌ازپیش بدانیم و در مقابل آن‌ها سر تعظیم فرود آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار