فرمانده نداجا:

نیروی دریایی ارتش در امور آموزشی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است

امیر دریادار ایرانی گفت: عبور از مرز‌های داخلی و حضور در دریا‌های آزاد، مستلزم شکستن مرز‌های آموزشی و دانشی است که نیروی دریایی ارتش در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 16January 2022

نیروی دریایی ارتش در امور آموزشی به موفقیت‌های بسیاری پیدا کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره نظری معارف جنگ در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه همه اقدامات و برنامه‌های ارتش در راستای رساندن پرچم انقلاب به دستان صاحب اصلی آن حضرت، ولی عصر (عج) است، اظهار داشت: در سرتاسر این مسیر ارزشمندی که گام برمی‌داریم از گذشته تاکنون با مخالفت‌ها و فتنه‌های فراوانی مواجه بوده‌ایم، اما مهم‌ترین چیزی که اسلام و ولایت را حفظ کرده‌است، خون مقدس و مطهر شهدا و توسل به آن‌ها است.

وی افزود: عبور از مرز‌های داخلی و حضور در دریا‌های آزاد، مستلزم شکستن مرز‌های آموزشی و دانشی است که نیروی دریایی ارتش در این عرصه به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: شما دانشجویان، افسران و فرماندهان آینده ارتش به حقیقت نامدارانی هستید که به تمام قله‌های معنوی، علم و نظامی دست پیدا کرده‌اید.

امیر دریادار ایرانی با تأکید بر موقعیت ژئوپلیتیکی ایران خاطرنشان کرد: کشور ایران از طریق سواحل مکران بدون واسطه با اقیانوس هند و دریا‌های آزاد جهان ارتباط دارد. گستردگی و پیوستگی آب‌های سطح کره زمین یک سیستم پیوسته ایجاد کرده و کشور‌هایی که در این دروازه حیاتی حضور ندارند مثل این است که در زندان هستند، اما به برکت این نعمت الهی، ایران عزیز از این مهم برخوردار است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار