فرمانده نیروی دریایی ارتش:

کارکنان ارتش آماده جانفشانی برای کشور هستند

دریادار ایرانی گفت: ارتش با تمام قوا در خدمت نظام اسلامی است و کارکنان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های مختلف آماده جانفشانی برای کشور هستند.
کد خبر: ۵۰۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ - 30January 2022

کارکنان پا در رکاب ارتش با تمام قوا، آماده جانفشانی در راه کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه در تبریز اظهار داشت: امروزه مسئله‌ای که به شدت حائز اهمیت است، توجه ویژه به آموزش‌های «سناریومحور» و «مهارت‌محور» است که باید این دو را به صورت همزمان پیگیری و دنبال کنیم تا هم‌چنان قدرتمند باقی بمانیم.

وی با اشاره به فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری در خصوص ارتش، گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره مانند خاری در چشم دشمنان و استکبار جهانی بوده است.

فرمانده نداجا با تاکید بر پا در رکاب بودن ارتش در همه عرصه‌ها، عنوان کرد: ارتش با تمام قوا در خدمت نظام اسلامی است و سربازان پا در رکاب ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیرو‌های مختلف از شرق تا غرب میهن اسلامی را پوشش داده و با تمام قوا، آماده جانفشانی برای کشور هستند.

دریادار ایرانی با اشاره به همکاری بین نیروی زمینی و دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی در اقیانوس‌های دور در تلاش است که خطر‌ها را شناسایی کرده و امنیت را در کشور برقرار کند و نیروی زمینی نیز نقش محوری و کلیدی در مسئله حفظ امنیت دارد. در کل، تنها با تعامل اثربخش و همیاری این قواست که امنیت میهن اسلامی حفظ می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان به خطرات احتمالی فضای مجازی اشاره و تأکید کرد: یکی از مسائل مهم، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که باید مراقب نقشه‌های شوم دشمنان و خطرات احتمالی به‌ویژه برای جوانان این مرزو بوم باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار