امیر دریادار ایرانی:

ایستادگی ملت ایران موجب اقتدار کشور شده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایستادگی ملت ایران در بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، موجب اقتدار کشور شده است.
کد خبر: ۵۰۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ - 10February 2022

ایستادگی ملت ایران موجب اقتدار کشور شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره تئوری معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش برگزار شد، ضمن تبریک روز نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه دوران دفاع مقدس موجب رشد و بالندگی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها شده است، اظهار داشت: امام راحل با یک مدیریت جامع و هدایت به موقع موجب پیروزی تاریخ‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی شدند و پس از آن هم دوران دفاع مقدس را با وجود تمامی سختی‌ها با افتخار پشت سر گذاشتیم.

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در طول انقلاب اسلامی موجب اقتدار کشور شده است تصریح کرد: هرگاه ایرانی‌ها از هوش و استعداد خود در کار‌ها بهره بردند در دنیا سرآمد بودند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروی دریایی همواره در کنار نیروی هوایی ارتش توانسته عملیات‌های زیادی را به خوبی مدیریت کند و به سرانجام برساند خطاب به دانشجویان گفت: مطمئن باشید دشمن خیلی حقیر است و در برابر شما هیچ حرفی برای گفتن ندارد. شما دانشجویان عزیز باید دانش و علوم و فنون روز را به خوبی فرا بگیرید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار