فرمانده نیروی دریایی ارتش:

حضور پررنگ و مستمر در آب‌های بین‌المللی از اهداف نیروی دریایی ارتش است

دریادار «ایرانی» یکی از اهداف نیروی دریایی ارتش را حضور مستمر و پررنگ در آب‌های بین‌المللی و دوردست عنوان کرد و گفت: این هدف‌گذاری برحسب فرمایشات فرمانده معظم کل قوا انجام و برای امسال سه برنامه دریانوردی طولانی‌مدت برنامه‌ریزی شده که بزودی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰ - 15April 2022

حضور پررنگ و مستمر در آب‌های بین‌المللی از اهداف نیروی دریایی ارتش استبه گزارش گروه دفاع امنیتی دفاع‌پرس،  امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش امسال الحاق شناور در شمال و جنوب را در دستور کار دارد، اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای حضور در آب‌های آزاد، برای امسال سه برنامه دریانوردی طولانی‌مدت برنامه‌ریزی شده که بزودی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط نیروی دریایی ارتش و محدوده عملیاتی اش در خارج از مرز‌ها و در صحنه‌های بین المللی این عملیات در چند حوزه تعریف شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، یکی از این حوزه‌ها را حضور در برنامه‌های آموزشی و انجام تمرینات عملیاتی در صحنه و پهنه دریا به صورت مرکب و مشترک با دعوت از کشور‌ها عنوان کرد.

فرمانده نیروی دریایی خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌گذاری‌های نیروی دریایی ارتش توسعه برنامه‌های فرهنگی و تقویت فرهنگ قرآنی در بین کارکنان به ویژه خانواده‌ها و فرزندان آن‌هاست و در این زمینه طرح‌های مختلفی تعریف شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها