فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«نداجا» هیچ محدودیتی در ساخت زیردریایی ندارد

دریادار ایرانی از توان نیروی دریایی در زمینه برطرف کردن نیازهای خود در زیر سطح دریا خبر داد و گفت: در حوزه ساخت زیردریایی تمامی موانع را پشت سر گذاشته‌ایم.
کد خبر: ۴۹۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ - 13December 2021

نداجاامیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: نیروی دریایی با توجه به فرامین فرمانده معظم کل قوا براساس تفکرات انقلابی و مدیریت جهادی پیش می‌رود و تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از نیروهای جوان مستعد در جهت اعتلای توان دفاعی و افزایش اقتدار دریایی حرکت کند.

وی افزود: نیروی دریایی در سه محیط زیرسطح، سطح و هوا تمام تلاش خود را معطوف کرده است و امروز در بخش زیردریایی تمامی موانع را کنار زده است و تجهیزات مورد نیاز را در این رابطه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی طراحی و می‌سازد.

دریادار ایرانی تصریح کرد: نیروی دریایی در حوزه سطحی ساخت ناوشکن‌های کلاس جماران را پشت سر گذاشته و امروز به عرصه ساخت ناوشکن‌های سنگین در حال ورود است.

فرمانده نیروی دریایی در حوزه ساخت اثرسطحی‌ها گفت: نیروی دریایی قادر به برطرف کردن نیازهای خود در حوزه اثرسطحی است و در حوزه ساخت پهپاد، هواناو، بالگرد، هواپیما و سایر نیازمندی‌ها نیز با تمام توان گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار