جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیشرفت و تعالی «نداجا» بر پایه اصول و مبانی قرآنی شکل گرفته است

امیر دریادار کاویانی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های قرآنی در سطح نیروی دریایی ارتش گفت: پیشرفت و تعالی نداجا بر پایه اصول و مبانی قرآنی شکل گرفته است.
کد خبر: ۵۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳ - 02April 2022

پیشرفت و تعالی «نداجا» بر پایه اصول و مبانی قرآنی شکل گرفته استامیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: نیروی دریایی در مسیر تعیین‌شده به سوی پیشرفت و تعالی، بر پایه و مبنای قرآن کریم عمل کرده و اصول قرآنی را در واقع مبنای عملکرد خود قرار داده است.

وی افزود: همه کارهای سخت، فعالیت‌های مشقت‌بار و کارهایی که زمینه اقتدار دریایی ما را ایجاد کرده است، همچون دریانوردی‌های طولانی‌مدت که توسط کارکنان خدوم نداجا انجام می‌گیرد، به واسطه تأسی و تمسک به قرآن به دست آمده است.

دریادار کاویانی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش قرآن را به‌عنوان پشتوانه عظیم معنوی در مأموریت‌های خود قرار داده است، گفت: رشد بهره‌گیری از مباحث قرآنی در سطح نیروی دریایی به‌صورت فزاینده و جهشی بوده است و به‌حمدالله این روند همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از کلام وحی در سطح این نیرو گفت: ما تلاش می‌کنیم تا سبک زندگی کارکنان و خانواده‌های نیروی دریایی ارتش نیز به سمت قرآنی شدن حرکت کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار