دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با همسر سپهبد شهید صیاد شیرازی

امیر سرتیپ واحدی به مناسبت بیست و سومین سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی با همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۱۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 09April 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» با همسر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر واحدی در این دیدار اظهار داشت: امروز نام شهید شیرازی قوت قلبی است برای مردم شهید پرور جمهوری اسلامی ایران، مردی که مرز‌های مجاهدت و از خودگذشتگی را با اخلاصی مثال زدنی در نوردید و به دیدار معشوق شتافت.

وی افزود: نام شهید صیاد لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت و تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌های آنان را بر هم می‌زد و این همان مولفه‌ای است که مردان نیک و پاک‌سیرت از آن برخوردارند.

افرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بی تردید امروز در جای جای این میهن اسلامی اگر بخواهیم الگویی از وحدت و اخوت را مثال بزنیم، نام شهید صیاد در اوج این اسامی خواهد درخشید.

وی تصریح کرد: شهید صیاد اسوه پایمردی و استقامت بود و این موضوع بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و همچون خورشیدی تابناک آشکار و روشن است.

امیر واحدی گفت: قطعاً وجود شما مایه برکت است و اجر شما نزد خداوند متعال کمتر از آن شهید عزیز نیست. پشت نام بزرگ و ماندگار شهید صیاد، استقامت و همراهی و سلوک زینبی شما دیده می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار