دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان حصاری و تقی پور حسین آبادی

امیر سرتیپ واحدی به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) با حضور در شهرستان پیشوای ورامین با خانواده شهیدان حصاری و تقی پور حسین ابادی از شهدای گرانقدر این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۲۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴ - 10June 2022

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهیدان حصاری و تقی پور حسین آبادیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان این نیرو به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و همچنین به منظور پاسداشت قیام خونین کفن پوشان دشت ورامین در ۱۵ خرداد که در حرکتی انقلابی و آگاهانه کفن پوشان خود را آماده شهادت کردند تا حرکت مردم به پیروزی انقلاب ختم شود با حضور در شهر پیشوای ورامین با مادر شهید گرانقدر رضا تقی پور حسین آبادی و پدر شهید والامقام محمد حسن حصاری دیدار و ازآن‌ها دلجویی به عمل آورد.

شهید محمد حسن حصاری در تاریخ ۱۳۵۹ از طریق پشتیبانی نیروی هوایی ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید رضا تقی پور حسین آبادی جمعی فرماندهی ارتباطات الکترونیکی نهاجا در سال ۵۹ به صورت داوطلب به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در همان سال در منطقه عملیاتی جنوب به شهادت رسید.

گفتنی است، ادای احترام و قرائت فاتحه بر مزار شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی و زیارت ضریح مطهر امام‌زاده‌جعفر (ع) پیشوا از برنامه‌های دیگر صبح امروز فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیشوای ورامین بود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار