معاون اجرایی ارتش:

شهید صیاد شیرازی الگویی ماندگار برای نیروهای مسلح است

معاون اجرایی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی الگویی ماندگار در تاریخ نیروهای مسلح کشور و فرمانده‌ای دلسوز، مردمی، جهادی، ولایی و انقلابی است.
کد خبر: ۵۱۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ - 09April 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری بیست و سومین سالگرد گرامیداشت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، فرمانده عزیز و عالیقدر دوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شهید صیاد الگویی ماندگار در تاریخ نیروهای مسلح کشور است، تصریح کرد: امسال شعاری که برای بزرگداشت این آیین در نظر گرفته شده، با عنوان «صیاد دلها؛ الگوی اخلاص، مدیریت جهادی و میدان‌دار وحدت و همدلی» است که این موضوع را در دوران دفاع مقدس به خوبی از این شهید بزرگوار درس گرفتیم.

معاون اجرایی ارتش عنوان کرد: ما به عنوان دانشجوی این شهید در دوران پیکار سخت هشت سال دفاع مقدس، شاهد ازخودگذشتگی، ایمان، اخلاص، ولایتمداری، شجاعت، مردم‌داری و مدیریت جهادی و انقلابی این شهید بزرگوار بودیم و درس‌های بسیاری گرفتیم.

امیر محمودی خاطرنشان کرد: امروز شخصیت و منش فرماندهی شهید صیاد شیرازی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی ارتش به‌عنوان الگویی ماندگار محور آموزش برای افسران و کارکنان جوان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار