سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد:

جشنواره موسیقی جوان نویدبخش ارتقای سطح هنری جوانان است

الهیاری گفت: جشنواره موسیقی جوان که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای دارد، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقای سطح هنری هنرمندان جوان را می‌دهد.
کد خبر: ۵۰۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 17January 2022

جشنواره موسیقی جوان نویدبخش ارتقای سطح هنری جوانان استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد الهیاری سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره موسیقی جوان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان فرصتی است تا هنرمندان جوان با ارائه توانمندی خود روی صحنه بیایند و استعداد‌های خود را در معرض قضاوت اساتید و پیشکسوتان قرار دهند و به عنوان یک هنرجوی جوان برای رسیدن به قله موفقیت تلاش کنند.

این جشنواره که در میان جشنواره‌های هنری کشور جایگاه ویژه‌ای دارد، گنجینه گران‌سنگی است که نوید ارتقا سطح هنری هنرمندان جوان را می‌دهد. جوانانی که سرانگشتان با ذوق شان زیر سایه دانش استادان مجرب موسیقی، ترسیم‌کننده چشم‌اندازی روشن از آینده موسیقایی کشور هستند.

موفقیت و محبوبیت این جشنواره به تنهایی نه مرهون شناسایی آوا‌ها و نوا‌های تازه است، نه مشقِ موسیقی کردن استعداد‌های جوان و نه احیای نغمه‌های بومی؛ این جشنواره آمیزه‌ای از همه این‌ها و چیزی بیشتر از این‌ها است. گردهمایی جوانان از فرهنگ‌ها، جغرافیا‌های مختلف و بهره‌گیری آن‌ها از ذخایر مادی، معنوی و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کشور می‌تواند بزرگترین آورده و میراث این جشنواره باشد.

لازم می‌دانم از همه جوانان شرکت‌کننده در پانزدهمین دوره جشنواره موسیقی جوان که امروز آینده‌ساز و تصویرگر موسیقی ایران هستند و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری این رخداد از دبیر تا همکارانم در انجمن موسیقی و دفتر موسیقی که با شور و عشق، چراغ این دوره از جشنواره را روشن و پر فروغ نگاه داشتند قدردانی کنم. همچنین قدردان مهر بی پایان اساتید و داوران جشنوراه هستم.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پنج‌شنبه (۳۰ دی‌) با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیپام/341

نظر شما
پربیننده ها