مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ دفاع مقدس ‌همدان خبر داد؛

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید «شاه‌حسینی» در همدان

«برخوردار» از رونمایی از کتاب شهید «حسین شاه‌حسینی» با عنوان «جان بی‌قرار» در روز نوزدهم بهمن‌ به مناسبت روز نیرو هوایی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱ - 18January 2022

رونمایی از کتاب زندگینامه شهید «شاه‌حسینی» در همدان«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور سردار «باقر سیلواری» مسئول دانشنامه استان همدان و «علی‌اصغر شیخی» مسئول بازرسی اداره کل حفظ آثار با سرتیپ دوم امیر «پرویز مرادبکی» فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه مصوب شد از کتاب شهید «حسین شاه‌حسینی» با عنوان «جان بی‌قرار» در روز نوزدهم بهمن‌‌ به مناسبت روز نیرو هوایی در همدان رونمایی شود.

برخوردار ‌ادامه داد: دیگر مصوبات این جلسه برگزاری دوره ضمن خدمت، برای کارکنان نیرو هوایی و وظیفه، تحت عنوان «مهارت‌آموزی» با موضوع علوم و معارف دفاع مقدس بود‌.

وی متذکر شد: همچنین در این جلسه مصوب شد کارگاه تخصصی مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره شفاهی برای کارکنان نیروی هوایی برگزار شود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌همدان از هماهنگی جهت بازدید تعدادی از نویسندگان، پژوهشگران و اساتید درس دفاع مقدس از پایگاه شهید نوژه، خبر داد و گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد در حوزه جمع‌آوری اسناد و مقالات مربوط به دانشنامه  و در حوزه جمع‌آوری تاریخ توصیفی دفاع مقدس و نقش پایگاه شهید نوژه، همکاری‌های مشترک مابین پایگاه نوژه و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان صورت گیرد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها