مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

ارسال ۷۰۰ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران

نریمانی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از دومین جشنواره بین‌المللی کتاب حوزه ایثار و شهادت با عنوان سرخ‌نگاران، از ارسال ۷۰۰ عنوان کتاب از ۴۰ ناشر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 17January 2022

ارسال ۷۰۰ عنوان کتاب به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگارانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی سرخ‌نگاران برای کتاب‌های منتشر شده ارسالی ۹۸-۹۹ با شعار «فرهنگ ایثار و شهادت محور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی» برگزار می‌شود، اظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ عنوان کتاب از ۴۰ ناشر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. این آثار در دو گروه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» و در سه بخش «ادبیات و هنر»، «مستندنگاری» و «نقد و پژوهش» مورد داوری قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در اسفندماه سال جاری در آستانه هفته شهید برگزار می‌شود گفت: رسانه کتاب در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط بین نسلی اثربخشی زیادی دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تفکیک مخاطبان برای رده‌های سنی مختلف نسبت به انتشار کتاب اقدام می‌کند و نویسندگان این حوزه را مورد حمایت قرار می‌دهد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران انگیزه‌دهی به نویسندگان نوقلم برای تولید محتوا در این حوزه، حمایت از ناشرین و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت برای نقش‌آفرینی بیشتر در دوران پساکرونا و تحقق اهداف مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌ویژه در حوزه تمدن‌سازی را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.
شایان ذکر است این جشنواره با حمایت و مشارکت بیش از ۱۴ دستگاه و سازمان فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار