رئیس بنیاد شهید:

ملت ایران در دفاع از میهن خود یکپارچه و با صلابت ایستاده است

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عنصر وحدت‌بخش ایرانیان است، گفت: ملت ایران در عرصه دفاع از میهن خود یکپارچه و با وحدت و صلابت ایستاده است.
کد خبر: ۴۹۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ - 31December 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (جمعه) در آیین گرامیداشت شهدای ادیان توحیدی در کلیسای آشوری «مارگیورگیز» تهران با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) اظهار داشت: حضرت عیسی (ع) نماد رحمت، اخوت و صلح در بین همه ادیان محترم و مکرم است و در آستانه سال نو میلادی و میلاد حضرت مسیح (ع) توفیق پیدا کردیم با حضور در جمع خانواده‌های معزز ادیان توحیدی و برادران آشوری به مقام شامخ شهدا و ایثارگران ادای احترام کنیم.

معاون رئیس جمهور افزود: ملت ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود همواره ثابت کرده است که در مقابل ناملایمات متحد بوده و در عرصه دفاع از کیان میهن خود یکپارچه و با وحدت و صلابت ایستاده است.

ملت ایران در دفاع از میهن خود یکپارچه و با صلابت ایستاده است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد حضور حماسی همه ادیان الهی و توحیدی در دفاع از کشور بودیم، گفت: خون شهدای مسلمان و ارمنی و آشوری در دفاع از میهن به هم پیوسته است. تندروی‌های غیرانسانی و غیرتوحیدی که با ظاهر دینی خود را منتسب به دین کرده بود و در سال‌های گذشته در سوریه و عراق مرتکب جنایات بزرگی علیه همه ادیان توحیدی در این سرزمین‌ها شد نسبتی با هیچ دین و مذهب مبتنی بر توحید ندارد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: ۲۲۷ هزار شهید والامقام ضامن امنیت ۸۵ میلیون هم‌وطن خود شدند و به فرموده امام خمینی (ره) که «ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد» تحقق عملی بخشیدند و اجازه ندادند خدشه‌ای بر امنیت و حیثیت تاریخی ایران وارد شود.

وی با اشاره به وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمات رسانی به ایثارگران تأکید کرد: خانواده‌های آشوری بهترین فرزندان خود را در راه دفاع از میهن رهسپار جبهه‌ها کردند و وظیفه امروز ما خدمت‌گزاری به همه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: موضوع ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران وحدت‌بخش است. در دولت سیزدهم خدمات رسانی به ایثارگران از اهمیت و توجه ویژه‌ای برخوردار است و امیداریم با همدلی و همراهی دولت و همه دستگاه‌های اجرایی و حمایت و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی بتوانیم خدمات شایسته و درشان جامعه معزز ایثارگری انجام دهیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با حضور «شارلی انویه تکیه» نماینده مردم مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی و اسقف «مارنرسی بنیامین» اسقف آشوری‌های ایران از خانواده شهدای آشوری تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار