بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خرم‌آباد

قاضی‌زاده هاشمی یکی از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکمیل و راه‌اندازی مراکز توانبخشی ایثار در سطح کشور عنوان کرد و گفت: دولت و شخص رئیس جمهور محترم از طرح تکمیل این مراکز استقبال خوبی داشته‌اند.
کد خبر: ۵۰۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 13January 2022

بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خرم‌آبادبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (پنجشنبه) در دومین روز از سفر خود به استان لرستان از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خرم‌آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ساخت مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از ۱۵ سال پیش در سراسر استان‌های کشور آغاز شده است، اما متأسفانه هنوز بسیاری از این مراکز به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: یکی از خدمات پیش بینی شده به منظور ارائه از طریق این مراکز به ایثارگران ایجاد یک کلینیک سرپایی است تا خدمات درمان سرپایی را در اختیار این عزیزان قرار دهد. همچنین مرکز توانبخشی، اقامتی و ورزشی نیز در این مراکز پیش بینی شده است تا هرکدام خدمات لازم را به ایثارگران ارائه کنند.

معاون رئیس جمهور یکی از برنامه‌های پیش روی بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکمیل و راه‌اندازی این مراکز در سطح کشور عنوان کرد و بیان داشت: دولت و شخص رئیس جمهور محترم نیز استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند، به عنوان مثال بخش اقامتی مجتمع خرم‌آباد برای تکمیل احتیاج به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار داشت که دکتر رئیسی در سفر خود به استان لرستان این اعتبار را تصویب کردند. ان‌شاءالله از تمام ظرفیت‌های این مرکز جهت برپایی اردو‌ها و انجام مسابقات ورزشی استفاده شود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: اولویت استفاده از امکانات این مراکز با ایثارگران است، اما در صورتی که زمان خالی و مازادی وجود داشته باشد می‌توان این امکانات را در اختیار عموم مردم عزیز نیز قرار داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار