رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مدیران بنیاد شهید از دیدار با جانبازان و خانواده شهدا غافل نشوند

قاضی‌زاده هاشمی گفت: دیدار با جانبازان و خانواده شهدا گامی برای رسیدگی و حل مشکلات این عزیزان است. مدیران استانی تلاش کنند ایثارگران عزیزی که مشکلاتی از جهت معیشتی و درمانی دارند را به این جلسات دعوت کنند تا بتوانیم مشکلی از دوش آن‌ها برداریم.
کد خبر: ۴۹۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶ - 05January 2022

دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان همدانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار ویدئوکنفرانسی با ایثارگران استان همدان، پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی، چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یکی از وظایف خطیر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار داشت: دیدار با جانبازان و خانواده شهدا گامی برای رسیدگی و حل مشکلات این عزیزان است. مدیران استانی تلاش کنند ایثارگران عزیزی که مشکلاتی از جهت معیشتی و درمانی دارند را به این جلسات دعوت کنند تا بتوانیم مشکلی از دوش آن‌ها برداریم.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان همدان پرداختند.

در این نشست، «اعظم جهانبخش» مادر شهید، «اقدس غلام دوشانی» مادر شهید، «رقیه ستاری» همسر شهید، «سیروس کودری» جانباز و آزاده ۳۰ درصد، «علی‌اکبر مرادی» جانباز ۴۵ درصد، «فاطمه میرزا عیسی وزیر» همسر جانباز متوفی ۲۵ درصد، «احسان بساطی» فرزند شهید، «حسن صالحی پیمان» جانباز پنج درصد، «علی ورمزیار» فرزند جانباز ۲۵ درصد، «مهدی شیرزادی جاوید» فرزند جانباز ۳۵ درصد، «محبوبه همتیان» مادر شهید، «اکرم محمد شریفیان» مادر شهید، «محمد سجاد صلواتیان» فرزند جانباز ۷۰ درصد و «کبری ابراهیمی» نامادری شهید، از طریق ویدئوکنفرانس به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار