در پی انتشار فیلمی از یک جانباز در فضای مجازی مطرح شد؛

توضیحات روابط عمومی بیمارستان ساسان درباره روند درمان یکی از جانبازان در این بیمارستان

روابط عمومی بیمارستان ساسان در پی انتشار فیلمی از یک جانباز در فضای مجازی، توضیحاتی در خصوص اقدامات درمانی انجام‌شده برای وی در این بیمارستان ارائه داد.
کد خبر: ۴۹۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 09January 2022

توضیحات بیمارستان ساسان درباره اقدامات انجام‌شده برای یکی از جانبازان بستری در این بیمارستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روابط عمومی بیمارستان ساسان در پی انتشار فیلمی از یک جانباز در فضای مجازی توضیحاتی در خصوص اقدامات درمانی انجام‌شده برای وی در این بیمارستان ارائه داد.

در این توضیحات آمده است:

یکی از جانبازان معزز ۳۵ درصد که تحت پوشش بیمه نیرو‌های مسلح قرار دارد در تاریخ ۶ دی‌ سال جاری به دنبال تصادف در بیمارستانی در شهر اردبیل بستری و اقدامات درمانی لازم برای وی به‌صورت کامل اجرا شد که یکی از درمان‌ها کشش استخوانی بود و سرانجام بیمار در تاریخ ۱۲ دی‌ از این بیمارستان ترخیص شده است.

وی در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۱۳ دی با آمبولانس وارد اورژانس بیمارستان ساسان شده و پس از ویزیت توسط متخصص طب اورژانس، اقدامات تشخیصی لازم از جمله گرافی و سی‌تی‌اسکن برای وی انجام و نتایج این اقدامات تشخیصی به پزشکان اطلاع داده شد که مطابق تشخیص این پزشکان، جانباز مذکور را نیازمند بستری و جراحی تشخیص ندادند.

علی‌رغم تمام اتفاقات صورت گرفته، فرد جانباز کماکان بر لزوم بستری و انجام جراحی برای خود اصرار داشته و در نهایت با مساعدت مسئول فنی بیمارستان، یکی از ارتوپد‌های مرکز اقدام به بستری کردن بیمار در سرویس خود می‌کند و تمام اقدامات پزشکی برای وی اجرایی می‌شود.

با توجه به اینکه این جانباز به دلیل تصادف دچار آسیب‌دیدگی شده است، نمایندگی بیمه نیرو‌های مسلح معرفی‌نامه‌ای برای وی صادر نکرده است چراکه موضوع بیمه باید از طریق بیمه شخص ثالث خود یا مقصر حادثه پیگیری و انجام شود بنابراین بیمار با پرداخت مبلغی به عنوان علی‌الحساب بستری شده است.

بیمارستان ساسان بنا بر وظیفه ذاتی خود و همچنین شرایط فرد جانباز، وظایف خود را انجام داده است و با رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولین بیمه نیرو‌های مسلح مقرر شد مساعدت‌های لازم برای این جانباز به عمل آید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار