در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد خراسان رضوی اعلام شد؛

ایجاد بستر‌های خدماتی ویژه ایثارگران سالمند

مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد و مسئولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ - 14March 2022

ایجاد بستر‌های خدماتی ویژه ایثارگران سالمندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم و خدمت به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد افزود: شناسایی و پیگیری مشکلات یکی از گام‌های اساسی ارائه خدمات است که این پیگیری‌ها مختص زمان و مکانی نیست و بخشی از مشکلات ایثارگران با پیگیری بنیاد ممکن است حل شود. جامعه ایثارگری تخصص و مهارت‌های مختلفی دارند، باید از این ظرفیت در جهت خدمت به ایثارگران استفاده شود و بخشی از تجارب می‌تواند بستر‌های مختلفی مانند کارآفرینی و اشتغال ایجاد کند.

پاکدل با بیان اینکه ارتباط بنیاد با ایثارگران دو سویه است، بیان کرد: در حال حاضر با پدیده سالمندی در بین جامعه ایثارگری رو به رو هستیم و بیشتر والدین شهدا در میانگین سنی ۸۰ سال هستند، که دایره خدمات به این عزیزان باید متناسب با شرایط آن‌ها باشد، خوشبختانه در خراسان رضوی مرکز سالمندان ایثار وجود دارد و برای والدین شهدایی که فرزند ندارند بستر‌های خدمات پرستاری مهیا است.

حجت الاسلام معصومی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: بیشتر تمرکز ما در موضوع تکریم جامعه ایثارگری در حوزه‌های اشتغال، مسکن، ساماندهی گلزار شهدا و. بوده است که با تشکیل شورای هماهنگی امور ایثارگران بخشی از مشکلات به صورت تخصصی با حضور روسای شهرستان‌ها مرتفع شده است.

صدیقه خدیوی سرپرست جدید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز تأکید کرد: بنیاد همانند سال‌های قبل تکریم جامعه ایثارگری و رفع مشکلات ایثارگران را در اولویت دارد.

در پایان این مراسم معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت الاسلام معصومی تشکر و قدردانی و حکم سرپرستی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را به صدیقه خدیوی اعطا کرد.

در این مراسم تعدادی از مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران بنیاد استان، روسای بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتند.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۳۵ شهید، ۵۰ هزار و ۹۹۱ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار