جانشین فرمانده سپاه قدس:

حمایت از ایثارگران و حل مشکل اشتغال فرزندان آنان وظیفه است

سردار فلاح‌زاده گفت: امروز باید وظیفه خود را به خوبی و درستی انجام دهیم که راه آن شناخت خط امام (ره) و مقام معظم رهبری، شناخت و عمل به وظیفه است. یکی از وظایف ما در این راستا حمایت از ایثارگران و جذب فرزندان آنان در دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۵۱۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 14March 2022

حمایت از ایثارگران و حل مشکل اشتغال فرزندان آنان وظیفه استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده سپاه قدس امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت و تجلیل از خادمین ایثارگران وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که در سازمان حج و زیارت برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام علی (ع) فرمودند ماه رمضان ماه خدا، شعبان ماه نبی خدا و رجب ماه من است. ماهی که در آن قرار داریم متعلق به پیامبر اسلام (ص) است. نخستین ویژگی پیامبر اسلام (ص) اخلاق و تزکیه ایشان بود. امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره به رعایت اخلاق در تمام مسائل تأکید بسیار داشتند و برای تولید علم فرهنگ‌سازی کردند.

وی افزود: اگر یاران امام‌خمینی (ره)، شهدای گمنام و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثار پدران و مادران شهدا نبود، صدام تا عمق کشور پیشروی می‌کرد و اگر حماسه مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت نبود نیز دشمن کشور ما را تسخیر می‌کرد. حاکمیت ولایت فقیه در کشور است که باعث بروز چنین حماسه‌ها و توفیقاتی برای کشور می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه امروز دشمنان جنگ ترکیبی فرهنگی، تحریم اقتصادی و جنگ‌های نیابتی را علیه کشورمان ترتیب داده‌اند، افزود: بر ما است که وظیفه خود را به خوبی و درستی انجام دهیم که راه آن شناخت راه امام (ره) و مقام معظم رهبری و شناخت و عمل به وظیفه است. یکی از وظایف ما در این راستا حمایت از ایثارگران و جذب فرزندان آنان در دستگاه‌های اجرایی است.

فلاح‌زاده افزود: این حکومت، حکومت صالحان است و در این عرصه چه کسی بالاتر و برتر از ایثارگران و فرزندان آنان هستند و وظیفه همه مسئولان است که خدمت به این عزیزان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار