امام جمعه شهر خورموج:

همه ما مدیون استقامت مادران و همسران شهدا هستیم

«زاهددوست» با اشاره به اینکه شما مادران و همسران شهدا ام البنین زمان ما هستید گفت: همه ما مدیون خون مطهر شهدا و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم.
کد خبر: ۵۰۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ - 17January 2022

همه ما مدیون استقامت مادران و همسران شهدا هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا شهرستان دشتی با حضور مردم و مسئولان در حسینیه شهید ملاح برگزار شد.

حجت الاسلام «علی زاهدوست» امام جمعه شهر خورموج امروز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تواضع و ادب ایشان در برابر امیر المومنین (ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی‌های برجسته حضرت ام البنین (س) بوده است.

وی گفت: ویژگی‌های حضرت باعث شده که به فرزند برومندش تجلی پیدا کند، اگر حضرت ابوالفضل (ع) دارای ویژگی بصیرت، وفاداری و ایمان است قبل از آن مادرش این ویژگی‌ها را داشته است.

زاهدوست با بیان اینکه حضرت ام البنین (س) زمان شناس بود خاطرنشان کرد: آن حضرت در تداوم روشنگری و آگاهی جامعه و انتقال پیام سید الشهدا به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

امام جمعه شهر خورموج با اشاره به اینکه شما مادران و همسران شهدا ام البنین زمان ما هستید، تصریح کرد: همه ما مدیون خون مطهر شهدا و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار