رئیس پلیس فتای مازندران خبر داد؛

اجرای پویش مردمی کودکان سایبری در مازندران

«خورشاد» از اجرای پویش مردمی کودکان سایبری برای دومین سال متوالی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 17January 2022

اجرای پویش مردمی کودکان سایبری در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سامع خورشاد» رئیس پلیس فتای مازندران از اجرای پویش مردمی کودکان سایبری برای دومین سال متوالی در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این طرح در استان همزمان با پلیس فتا استان‌های سراسر کشور با هدف ارتقاء آگاهی عمومی مردم پیرامون مخاطرات و آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و ارائه راهکار‌ها و توصیه‌های پیشگیرانه از امروز به مدت یک هفته آغاز شد.

خورشاد افزود: هم اکنون انجام فعالیت‌های آموزشی و تحصیلی، ارتباطی و اجتماعی و حتی محیط بازی کودکان از فضای میدانی جامعه به فضای مجازی و اینترنت سوق پیدا کرده و این استفاده و استقبال روزافزون شده که قطعا، به‌علت شرایط خاص سنی کودکان در فضای مجازی با آسیب‌ها و مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

وی بیان داشت: در این پویش به موضوعات مرتبط با کودکان از قبیل کودکان و اعتیاد اینترنتی، شکاف دیجیتال والدین و کودکان، اصول والدگری در فضای مجازی، کودکان و ایمنی در آموزش مجازی، پیشگیری از آسیب‌های روحی و روانی و همچنین ایجاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی در قالب انتشار محتوا‌های آموزشی در رسانه‌های نوین، حضور در رسانه ملی، انتشار هشدار‌های پلیسی در وب‌سایت پلیس فتا و خبرگزاری‌ها پرداخته خواهد شد.

خورشاد افزود: صفحه کودک در سایت پلیس فتا به آدرس https://cyberpolice.ir/cyberkids و کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: امیدوارم با همراهی مردم و رسانه‌های استانی، بتوانیم فضایی ایمن‌تر در بستر فضای مجازی برای فعالیت‌های کودکان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار