استاندار خراسان شمالی:

نیروهای مسلح در رأس خدمت‌رسانی به مردم هستند

«حسین‌نژاد» به نقش پررنگ نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و... اقدامات خاص نیروهای مسلح همیشه در رأس خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۵۰۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 18January 2022

هدف مسئولان سازندگی ایجاد همدلی و هم افزایی مسئولان استان باشدبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار با امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور، اظهار داشت: برای کاهش مشکلات استان خراسان شمالی به‌خصوص در حوزه کم‌آبی، سهم اندک عشایر از نهاده‌های دامی و یا نبود گمرک، نیازمند ایجاد همدلی و هم‌افزایی مسئولان در جهت اعتلای استان هستیم.

وی به نقش پررنگ نیروهای مسلح در کمک‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: در بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و... اقدامات خاص نیروهای مسلح همیشه در رأس خدمت‌رسانی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور نیز در این دیدار، به تجربیات ارزشمند استاندار خراسان شمالی در تمام ابعاد و حوزه‌های مختلف اشاره وژ اظهار داشت: مدیران شایسته و لایقی در مناطق مختلف کشور، مسئولیت خدمت‌رسانی به مردم را عهده‌دار هستند.

امیر سرتیپ آذریان در خصوص اتمام ساخت بیمارستان صحرایی در خراسان شمالی نیز تصریح کرد: با مشخص شدن کادر پزشکی و درمانی، تمام تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نصب خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار