وزیر کشور:

هیچ گزارشی از ابتلا به کرونا بخاطر حضور در کلاس درس نداریم/ حضور در مدارس اختیاری نیست

وحیدی گفت: ما هیچ گزارشی از ابتلا به دلیل حضور در کلاس درس نداریم و گزارشاتی که در وزارت بهداشت در این خصوص داشتیم مشکلی در این حوزه نبوده است و اولیا نگران این مسئله نباشند چراکه ابعاد بازگشایی را بررسی خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۰۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ - 18January 2022

هیچ گزارشی از ابتلا به کرونا بخاطر حضور در کلاس درس نداریم/ حضور در مدارس اختیاری نیستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه همایش بزرگداشت شورا‌های آموزش و پرورش و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درمورد بازگشایی مدارس اظهار داشت: بحث مدارس و آموزش بحث مهمی است که در ستاد ملی کرونا در خصوص آن بحث شد و ارزیابی صورت گرفت.

وی افزود: در هیچ کشوری آموزش و پرورش تعطیل نشده، چون اگر مدارس تعطیل باشند، دانش آموزان از تعلیم و تربیت عقب می‌مانند و با ارزیابی در سطح بین المللی تصمیم بر این شد که مدارس باز شود و عزیزان در مدارس حضور پیدا کنند و آموزش‌ها به صورت حضوری پیگیری شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درمورد اوج‌گیری ابتلا به کرونا و نگرانی اولیای دانش آموزان از حضور فرزندانشان در مدارس، با اشاره به اینکه اگر کمبودی در آموزش هم باشد جبران خواهد شد، گفت: ما هیچ گزارشی از ابتلا به دلیل حضور در کلاس درس نداریم و گزارشاتی که در وزارت بهداشت در این خصوص داشتیم مشکلی در این حوزه نبوده است و اولیا نگران این مسئله نباشند چراکه ابعاد بازگشایی را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: از لحاظ واکسیناسیون شرایط خوبی داریم و مدیریت هوشمند اجرا خواهد شد؛ البته پروتکل‌ها و آگاهی‌بخشی بیشتری به دانش آموزان انجام خواهد شد.

وزیر کشور در عین حال بیان داشت: اگر هر زمان وضعیت تغییر کند براساس نظر ستاد مقابله با کرونا تصمیمات تغییر خواهد کرد، ولی حضور دانش آموزان در حال حاضر اختیاری نیست و همه دانش آموزان باید در مدرسه حضور پیدا کنند مگر در موارد خاصی که تصمیم مستقل گرفته خواهد شد.

وزیر کشور در این‌باره افزود: در بعضی مناطق ممکن است دانش آموزان دو شیفت شوند و با تعداد کمتر، اما اصل بر آموزش حضوری است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار