برگزاری نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و معاون مالی شهرداری مشهد+ تصاویر

سردار «یوسفعلی‌زاده» در دیدار با «مؤمنی» بر حمایت شهرداری مشهد از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی و تدوین دانشنامه استانی تأکید کرد.
کد خبر: ۵۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 19January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «محمدرضا مؤمنی» معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار یوسفعلی‌زاده در خصوص وظایف و مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی، حمایت و مساعدت شهرداری مشهد را جهت تسریع در عملیات اجرایی احداث این مرکز خواستار شد.

این مسئول در ادامه به دستورالعمل ابلاغی در خصوص اداره 40 درصد مراکز فرهنگی دفاع مقدس در استان‌ها توسط شهرداری‌ها اشاره کرد و بر اتخاذ تدبیر در این خصوص تأکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به اجرای طرح تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان اشاره کرد و پشتیبانی شهرداری مشهد را از این طرح که مصوبه استانی است ضروری دانست.

مؤمنی نیز در این نشست حمایت شهرداری مشهد را از احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی و تدوین دانشنامه استانی اعلام کرد.

وی گفت: با بررسی‌هایی که توسط کارشناسان انجام خواهد گرفت راهکارهای قانونی برای تخصیص اعتبار جهت پیشبرد مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و تدوین دانشنامه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار