استاندار آذربایجان غربی:

سالروز قیام دوم بهمن ارومیه باید در سطح ملی گرامی داشته شود

«معتمدیان» با اشاره به سالروز قیام دوم بهمن ارومیه گفت: در تلاش هستیم سالروز این حرکت انقلابی مردم ارومیه علیه رژیم ستم‌شاهی نه‌تنها در سطح استان بلکه در سطح ملی نیز مطرح و به آن پرداخته شود.
کد خبر: ۵۰۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ - 21January 2022

حماسه دوم بهمن ارومیه باید در سطح ملی گرامی داشته شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی شامگاه پنجشنبه در آیین بزرگداشت «قیام ۲ بهمن» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این روز تاریخی را یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های مردم انقلابی ارومیه علیه رژیم ستم‌شاهی به رهبری مجاهد نستوه مرحوم حجت‌الاسلام حسنی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دوم بهمن حماسه‌ای ماندگار و یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که به‌عنوان یک حرکت انقلابی به سراسر کشور تسری یافت.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت گرامیداشت هرچه باشکوه‌تر این حماسه پرافتخار افزود: در تلاش هستیم که این مناسبت نه‌تنها در سطح استان بلکه در سطح ملی نیز مطرح و به آن پرداخته شود.

معتمدیان در بخش دیگر سخنان خود به عملکرد دولت سیزدهم در مباحث اقتصادی اشاره و تلاش برای بهبود و رفع مشکلات این حوزه را از اهم رویکرد‌های دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی ظرفیت‌های استان آذربایجان غربی را در زمینه استفاده حداکثری از ظرفیت مرزها، تجارت بین‌الملل در منطقه و گسترش ارتباطات و فعال‌سازی دیپلماسی منطقه‌ای در حوزه اقتصاد و معادن و کشاورزی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم که با هم‌افزایی، هم‌گرایی و تعامل بسیار خوبی که در میان مدیران و نمایندگان و ائمه جماعات، نیرو‌های مسلح وجود دارد و همچنین همراهی مردم، یکی از دغدغه‌های مهم مردم استان که توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی است، رفع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها